Запис Детальніше

Современное пространство отношений искусства и потребителя

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Современное пространство отношений искусства и потребителя
 
Creator Шульга, Р.
 
Description The publication reviews the problems emerging in the process of research of the art
impact potential in modern conditions of its existence. Sociological analysis of the art
influence on personality should take into account all the spectrum of factors and
conditions, determining the character of modern consumption of art products.
 
Date 2015-12-22T10:46:42Z
2015-12-22T10:46:42Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Современное пространство отношений искусства и потребителя / Р. Шульга // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 4. — С. 73–91. — Бібліогр.: 19 назв. — рос.
1563-4426
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90111
 
Language ru
 
Relation Социология: теория, методы, маркетинг
 
Publisher Iнститут соціології НАН України