Запис Детальніше

Фактори ефективної трансформації національних стандартів професійної підготовки педагогів у країнах західної Європи до Європейської кваліфікаційної рамки

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9151/
 
Title Фактори ефективної трансформації національних стандартів професійної підготовки педагогів у країнах західної Європи до Європейської кваліфікаційної рамки
FACTORS effective transformation of national standards training of teachers in Western Europe to the European qualifications framework
Факторы эффективной трансформации национальных стандартов профессиональной подготовки педагогов в странах западной Европы к Европейской квалификационной рамки
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description Для вітчизняної практики формування стандартів професійної педагогічної підготовки є досить складним процесом, який вимагає ґрунтовного аналізу та виокремлення специфічних професійних характеристик майбутнього педагога, які б відповідали сучасному рівню професійної підготовки в Україні та за кордоном. Особливої уваги в цьому аспекті заслуговує досвід інших європейських країн з впровадження та адаптації професійних стандартів підготовки педагогів.Встановлено, що навіть за відсутності в окремих західноєвропейських країнах НСПП активно здійснюється робота по підвищенню рівня професійної підготовки педагогів, а також враховуються окремі вимоги ЄКР. Така робота регулює процеси для забезпечення визначення співвідносності професійної діяльності та вимогами до компетентності, підлягає постійному контролю і оновленню. Саме з цих причин врахування зв'язку між професійними стандартами і професійною діяльністю сприяє ефективності процесу адаптації Національних стандартів до ЄКР.
For domestic standards of professional practice formation teacher training is a difficult process that requires thorough analysis and isolation of specific professional characteristics of future teachers that meet the current level of training in Ukraine and abroad. Of particular note in this respect deserves the experience of other European countries with implementation and adaptation of professional standards training teachers.Established that even in the absence of some Western European countries NQF actively carried out work to improve the level of training of teachers, and captured some of the requirements of EQF. This work regulates the processes for determining the relatedness of professional conduct and competence requirements, subject to constant monitoring and updating. For these reasons, consideration of the link between professional standards and professional activity contributes to the efficiency of the adaptation of national standards to the EQF.
Для отечественной практики формирования стандартов профессиональной педагогической подготовки является достаточно сложным процессом, который требует детального анализа и выделения специфических профессиональных характеристик будущего педагога, отвечающих современному уровню профессиональной подготовки в Украине и за рубежом. Особое внимание в этом аспекте заслуживает опыт других европейских стран по внедрению и адаптации профессиональных стандартов подготовки педагогов.Установлено, что даже при отсутствии в отдельных западноевропейских странах НСПП активно осуществляется работа по повышению уровня профессиональной подготовки педагогов, а также учитываются отдельные требования ЕКР. Такая работа регулирует процессы для обеспечения определения соотносительности профессиональной деятельности и требованиями к компетентности, подлежит постоянному контролю и обновлению. Именно по этим причинам учета связи между профессиональными стандартами и профессиональной деятельностью способствует эффективности процесса адаптации национальных стандартов к ЕКР.
 
Publisher Переяслав-Хмельницький
 
Date 2015-02-21
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format image
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9151/1/Melnyk_Factor_effes.tif
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Фактори ефективної трансформації національних стандартів професійної підготовки педагогів у країнах західної Європи до Європейської кваліфікаційної рамки Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. (Вип. 1). с. 288-291.