Запис Детальніше

Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12295/
 
Title Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
Практико-ориентированниое обучение в подготовке бакалавров рекламы и связей с общественнностью
Practice-oriented learning of bachelors of advertising and public relations
 
Creator Горбенко, Галина Василівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті з’ясовано значення та обґрунтовано необхідність впровадження практико-орієнтованого навчання у процес підготовки бакалаврів з реклами та зв’язків з громадськістю, вказано на недостатність наукового та методичного розроблення науковцями даного питання, розкрито сутність і значення прикладного
бакалаврату, програма якого передбачає найактивнішу участь у навчальному процесі підприємств-партнерів,
з’ясовано особливості практико-орієнтованих технологій навчання, перехід до яких формує конкретні вимоги
до кадрів різного профілю, а також розкрито досвід реалізації практико-орієнтованого навчання в Київському
університеті імені Бориса Грінченка, зокрема відзначено досягнення студентів кафедри реклами та зв’язків з
громадськістю завдяки організації навчального процесу відповідно до принципів практико-орієнтованої освіти.
В статье установлено значение и обоснована необходимость внедрения практико-ориентированного
обучения в процесс подготовки бакалавров по рекламе и связям с общественностью, указано на недостаточ-
ность научной и методической разработки учеными данного вопроса, раскрыта сущность и значение прикладного бакалавриата, программа которого предусматривает активное участие в учебном процессе предприятий-партнеров, выяснены особенности практико-ориентированных технологий обучения, переход к
которым формирует конкретные требования к кадрам различного профиля, а также раскрыт опыт реализации практико-ориентированного обучения в Киевском университете имени Бориса Гринченко, в частности
отмечены достижения студентов кафедры рекламы и связей с общественностью благодаря организации
учебного процесса в соответствии с принципами практико-ориентированного образования
The tendency of practice-oriented learning as a modern method of improving of the Ukrainian education and the
problem of elaboration of mechanism of interaction between institution of higher education and potential employer,
realization of which is possible due to implementation of practice-oriented learning, are considered in the article.
The principles of practice-oriented learning, which require active methods of forming of student competences based
on interaction, but not only passive learning of material, development of competences, which correspond to modern
business practice, are researched. In particular, meaning of the notion practice-oriented learning is defined, its
necessity of introduction in the training of bachelors of advertising and public relations is explained, its scientific
and methodological disadvantages are emphasized, essence and importance of applied bachelor’s programme, which
includes active participation in education of partner companies, are presented, peculiarities of practice-oriented
learning technologies are revealed. Also experience of realization of practice-oriented learning in Borys Grinchenko
Kyiv University is described. Achievements of students of the Chair of Advertising and Public Relations, which were
based on principles of practice-oriented education, are reviewed.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12295/1/H_Horbenko_PONPBRZG_GI.pdf
Горбенко, Галина Василівна (2015) Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю Неперервна професійна освіта: теорія і практика (4). с. 64-69. ISSN 1609-8595