Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента
|
|
Creator |
Буко, С.
|
|
Description |
The author provides an overview of key tendencies in the corporate social responsibility (CSR) concept development, including Ukrainian experience. Definitions, development stages, and core structural elements of CSR are reviewed in the article from a perspective of value based management as to profitable international organizations. The author defines corporate social responsibility as a principle within a new stage of contemporary management where humanistic values prevail over pragmatic ones and lead to a new comprehension of business model in the world. |
|
Date |
2015-12-23T10:01:34Z
2015-12-23T10:01:34Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента / С. Буко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 2. — С. 149–158. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90310 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Социология: теория, методы, маркетинг
|
|
Publisher |
Iнститут соціології НАН України
|
|