Запис Детальніше

Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента
 
Creator Буко, С.
 
Description The author provides an overview of key tendencies in the corporate social responsibility (CSR) concept development, including Ukrainian experience. Definitions,
development stages, and core structural elements of CSR are reviewed in the article
from a perspective of value based management as to profitable international
organizations. The author defines corporate social responsibility as a principle within
a new stage of contemporary management where humanistic values prevail over
pragmatic ones and lead to a new comprehension of business model in the world.
 
Date 2015-12-23T10:01:34Z
2015-12-23T10:01:34Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Корпоративная социальная ответственность как принцип ценностно ориентированного менеджмента / С. Буко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 2. — С. 149–158. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1563-4426
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90310
 
Language ru
 
Relation Социология: теория, методы, маркетинг
 
Publisher Iнститут соціології НАН України