Запис Детальніше

Феминистическая методология как политика образования: конструирование новых гендерных идентичностей в украинской высшей школе

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Феминистическая методология как политика образования: конструирование новых гендерных идентичностей в украинской высшей школе
 
Creator Суковатая, В.
 
Subject Социологическое образование
 
Description The author suggests some ideas embodied in a series of lectures, such as "Woman and Culture: Gender Aspects", "Feministic Conceptions in the Visual Arts and Cinema:Gender Analysis of Aesthetics", "The Image of Love in the World Culture: Gender Analysis of the National Philosophies of Marriage and Sexuality". The lectures (also known as gender courses) have been given to the students of V.N.Karazin Kharkiv National University during 1996—2006.
 
Date 2015-12-23T14:43:07Z
2015-12-23T14:43:07Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Феминистическая методология как политика образования: конструирование новых гендерных идентичностей в украинской высшей школе / В. Суковатая // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2007. — № 3. — С. 202-222. — Бібліогр.: 23 назв. — рос.
1563-4426
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90352
 
Language ru
 
Relation Социология: теория, методы, маркетинг
 
Publisher Iнститут соціології НАН України