Запис Детальніше

Публичные императивы медиа: время выборов

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Публичные императивы медиа: время выборов
 
Creator Костенко, Н.
 
Subject Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
 
Description The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election
campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass
media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of
political differences. However, the latter does not result in public discourse.
 
Date 2015-12-23T19:12:38Z
2015-12-23T19:12:38Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1563-4426
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398
 
Language ru
 
Relation Социология: теория, методы, маркетинг
 
Publisher Iнститут соціології НАН України