Публичные императивы медиа: время выборов
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Публичные императивы медиа: время выборов
|
|
Creator |
Костенко, Н.
|
|
Subject |
Роль классов, элит, общественности в социальных трансформациях в Украине
|
|
Description |
The article deals with the state of Ukrainian television in the period of pre-election campaign (2005–2006). It can be characterized by mobilization of policy in the mass media market, consolidation of unifying semantic practices, and liberalization of political differences. However, the latter does not result in public discourse. |
|
Date |
2015-12-23T19:12:38Z
2015-12-23T19:12:38Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Публичные императивы медиа: время выборов / Н. Костенко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 3. — С. 213–221. — Бібліогр.: 11 назв. — рос.
1563-4426 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90398 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Социология: теория, методы, маркетинг
|
|
Publisher |
Iнститут соціології НАН України
|
|