Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8991/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/16/ |
|
Title |
Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису
Формирование самообразовательной компетентности у учащихся профильной школы при изучении синтаксиса Formation of self-educational competence of students in profile schools in the study of syntax |
|
Creator |
Дика, Наталія Михайлівна
Огарь, Юлія Віталіївна |
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
У статті висвітлюються особливості процесу формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису. Здійснено аналіз самоосвітньої діяльності як засобу формування самоосвітньої компетентності ― здатності й готовності до самостійного виконання завдань на основі узагальнення знань з синтаксису в старшій школі. Подано методичний коментар для формування самоосвітньої компетентності в умовах модернізації освіти крізь призму системного, особистісно-орієнтованого, компетентісного підходів. Методичні аспекти проілюстровано різнорівневими завданнями і вправами.
В статье освещаются особенности процесса формирования самообразовательной компетентности в учащихся профильной школы при изучении синтаксиса. Осуществлён анализ самообразования как средства формирования самообразовательной компетентности ― способности и готовности к самостоятельному выполнению упражнений на основе обобщения знаний по синтаксису в старшей школе. Подано методический комментарий для формирования самообразовательной компетентности в условиях модернизации образования в ключе системного, личностно-ориентированного, компетентностного подходов. Методические аспекты проиллюстрировано разноуровневыми заданиями и упражнениями. The article discusses the features of the formation of self-educational competence of students in specialized schools in the study of syntax. The analysis of self education as a means of self-educational competence - the ability and willingness of independent tasks based on a synthesis of knowledge of syntax in high school. Posted methodological commentary for the formation of self-educational competence in the modernization of education system keys, student-centered, competence approach. Methodological aspects illustrated multilevel tasks and exercises. |
|
Date |
2015-01-30
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/8991/1/N_Dyka_Y_Ogar_MV_1_GI.pdf
Дика, Наталія Михайлівна та Огарь, Юлія Віталіївна (2015) Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису Науковий журнал «Молодий вчений». Педагогічні та психологічні науки (1). с. 119-122. ISSN 2304-5809 |
|