Запис Детальніше

Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/8991/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/16/
 
Title Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису
Формирование самообразовательной компетентности у учащихся профильной школы при изучении синтаксиса
Formation of self-educational competence of students in profile schools in the study of syntax
 
Creator Дика, Наталія Михайлівна
Огарь, Юлія Віталіївна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті висвітлюються особливості процесу формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису. Здійснено аналіз самоосвітньої діяльності як засобу формування самоосвітньої компетентності ― здатності й готовності до самостійного виконання завдань на основі узагальнення знань з синтаксису в старшій школі. Подано методичний коментар для формування самоосвітньої компетентності в умовах модернізації освіти крізь призму системного, особистісно-орієнтованого, компетентісного підходів. Методичні аспекти проілюстровано різнорівневими завданнями і вправами.
В статье освещаются особенности процесса формирования самообразовательной компетентности в учащихся профильной школы при изучении синтаксиса. Осуществлён анализ самообразования как средства формирования самообразовательной компетентности ― способности и готовности к самостоятельному выполнению упражнений на основе обобщения знаний по синтаксису в старшей школе. Подано методический комментарий для формирования самообразовательной компетентности в условиях модернизации образования в ключе системного, личностно-ориентированного, компетентностного подходов. Методические аспекты проиллюстрировано разноуровневыми заданиями и упражнениями.
The article discusses the features of the formation of self-educational competence of students in specialized schools in the study of syntax. The analysis of self education as a means of self-educational competence - the ability and willingness of independent tasks based on a synthesis of knowledge of syntax in high school. Posted methodological commentary for the formation of self-educational competence in the modernization of education system keys, student-centered, competence approach. Methodological aspects illustrated multilevel tasks and exercises.
 
Date 2015-01-30
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/8991/1/N_Dyka_Y_Ogar_MV_1_GI.pdf
Дика, Наталія Михайлівна та Огарь, Юлія Віталіївна (2015) Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису Науковий журнал «Молодий вчений». Педагогічні та психологічні науки (1). с. 119-122. ISSN 2304-5809