Запис Детальніше

Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/10632/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/287/235#.VjoKcdLhCt8
 
Title Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів
Лингводидактические особенности усвоения грамматических понятий учениками 8―9 классов
Linguodidactic features mastering grammar terms students 8―9 grades
 
Creator Дика, Наталія Михайлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті висвітлено особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На часі є створення нових підходів до вивчення граматичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення граматики. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки,
побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденції його розвитку. Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння граматичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на засвоєння граматичних понять учнями основної школи під час вивчення синтаксису.
В статье освещены особенности усвоения грамматических понятий учащимися 8―9 классов общеобразовательных учебных заведений. Актуальным является создание новых подходов к изучению грамматических понятий у учащихся общеобразовательных учебных заведений в процессе изучения грамматики.
Эффективная организация обучения синтаксиса в школе обусловлена учетом особенностей типологии, структуры, планирования, подготовки, построения и организации современного урока украинского языка, а также тенденции его развития.
Выделены и обоснованы этапы процесса усвоения грамматических понятий в современной лингводидактике. Представлено систему упражнений, направленную на усвоение грамматических понятий учащимися основной школы при изучении синтаксиса.
The article discusses the features of the assimilation of grammatical concepts students 8-9 classes of secondary schools. Topical is the creation of new approaches to the
study of grammatical concepts at students of secondary schools in the study of grammar.
Effective organization of education in the school due to the syntax into account the peculiarities of typology, structure, planning, preparation, construction and organization of the modern Ukrainian language classes, as well as development trends. Isolated and grounded
stages of the process of assimilation of grammatical concepts in modern linguistics. Presented system of exercises aimed at the assimilation of grammatical concepts primary school students in the study of syntax.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-06
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/10632/1/N_Dyka_OD_3_GI.pdf
Дика, Наталія Михайлівна (2015) Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (3). с. 90-101. ISSN 2312-5829