Запис Детальніше

Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.): вектори розвитку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12314/
 
Title Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.): вектори розвитку
Теория управления образованием в Украине в постсоветский период (1991 – начало XXI в.).):
векторы развития
The theory of education management in Ukraine in post-Soviet period (1991 – beginning of XXI century): vectors of development
 
Creator Братко, Марія Василівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті на основі аналізу змісту наукових праць з теорії управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.) виявлені основні вектори її розвитку. Вектор розвитку теорії управління освітою це магістральний напрям наукових досліджень, який визначається певною реперною (відліковою) точкою, що характеризує стан теорії управління освітою на момент отримання Україною незалежності та напрямом перспективного руху до задекларованої мети з врахуванням певної концептуальної ідеї або змісту, процесу, інструментальних та методичних засобів цього руху та описується за формулою «від – до».
В статье на основе анализа содержания научных работ по теории управления образованием в Украине в постсоветский период (1991 – начало XXI в.) выявлены основные векторы ее развития. Вектор развития теории управления образованием это магистральное направление научных исследований, который определяется определенной реперной (отсчетной) точкой, характеризующий состояние теории управления образованием на момент получения Украиной независимости и направлением перспективного движения к задекларированной цели с учетом определенной концептуальной идеи или содержания, процесса, инструментальных и методических средств этого движения и описывается формулой «от – до».
Based on the analysis of the content of scientific works on the theory of educational management in Ukraine in the post-Soviet period (1991-beginning of the XXI century) the basic vectors of development are discovered in the article. The vector of development of theory educational management is the main direction of research, which is determined by a certain reference (readout) point characterizing the state of the theory of educational management at the time of Ukraine's independence and by its perspective course to the declared goal taking into consideration some of considering specific concept or content, process, tools and methodological tools of this movement and is described by the formula «from – to».
 
Publisher АТОПОЛ ГРУП
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12314/1/Teoria_upravlinia_osvytou.pdf
Братко, Марія Василівна (2015) Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.): вектори розвитку Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць, 28 (15). с. 17-31.