PRINCIPAL STATUSES ABOUT ORGANIZATION OF FOLK STUDENT INSTRUMENTAL ENSEMBLE IN UNIVERSITIES
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PRINCIPAL STATUSES ABOUT ORGANIZATION OF FOLK STUDENT INSTRUMENTAL ENSEMBLE IN UNIVERSITIES
ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ ОРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧЕБНОГО НАРОДНО-ИНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЯ В ВЫСШЕМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО АНСАМБЛЮ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ |
|
Creator |
Malakhova, Marharyta O.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
the folk student instrumental ensemble; principles of organization; essential components of course; subject “Ensemble class”
студенческий народно-инструментальный ансамбль; принципы организации; смысловые компоненты курса; дисциплина «Ансамблевый клас» студентський народно-інструментальний ансамбль; принципи організації; змістові компоненти курсу; дисципліна «Ансамблевий клас» |
|
Description |
Principal statuses about organization of folk student instrumental ensemble in universities have been explained in the article. The contest of collective interaction activity in the professional preparing of music teachers-to be has been opened too. The necessity of keeping of general and music pedagogy in educational process has been grounded. There has been shown the structural components of course and normative requirements to student’s knowledge and skills during the study of subject “Ensemble class”. There has been stressed, that keeping these principles of ensemble organization by manager would have a good influence on qualitative index of students’ professional ability.
В статье отражены принципиальные положения относительно организации работы студенческого народно-инструментального ансамбля в ВУЗе; раскрыто содержание, цель и основные задачи деятельности отмеченного типа коллективного взаимодействия в профессиональной подготовке будущих учителей музики; обоснована необходимость соблюдения в учебно-воспитательном процессе принципов общей и музыкальной педагогики; представлены структурные компоненты курса, а также нормативные требования к знаниям и умениям студентов, приобретенных в процессе изучения дисциплины «Ансамблевый клас»; отмечено, что соблюдение руководителем указанных принципов организации ансамбля будет безусловно положительно влиять на качественный показатель приобретенных профессиональных компетенций студентов. У статті висвітлено принципові положення щодо організації роботи студентського народно-інструментального ансамблю у вищому навчальному закладі; розкрито зміст, мету та основні завдання діяльності означеного типу колективної взаємодії у професійній підготовці майбутніх учителів музики; обґрунтовано необхідність дотримання у навчально-виховному процесі принципів загальної та музичної педагогіки; представлено структурні компоненти курсу та нормативні вимоги щодо набутих студентами знань і вмінь у процесі вивчення дисципліни «Ансамблевий клас»; наголошено, що дотримання керівником означених принципів організації ансамблю безумовно позитивно впливатиме на якісний показник набутих фахових компетенцій студентів. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/66
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 149-155
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/66/104
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/66/6 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|