Запис Детальніше

RESEARCH OF INNOVATIVE MODELS OF LEARNING IN HIGHER EDUCATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title RESEARCH OF INNOVATIVE MODELS OF LEARNING IN HIGHER EDUCATION
ИССЛЕДОВАНИЕ ИННОВАЦИОННЫХ МОДЕЛЕЙ ОБУЧЕНИЯ В ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ
ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
 
Creator Kozak, Liudmyla V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject innovative process; innovative teaching; innovative education; innovative activity; innovative personality
инновационный процесс; инновационное образование; инновационное обучение; инновационная деятельность; инновационная личность
інноваційний процес; інноваційна освіта; інноваційне навчання, інноваційна діяльність; інноваційна особистість
 
Description In the article essence and features of the innovative teaching, his influence, is exposed on development of innovative personality of future specialist, the innovative models of teaching are analysed, the innovative going is considered near organization of educational process at higher school, the variability and personality-oriented orientation of the innovative teaching is grounded, positive influence of experience of innovative activity of teachers is well-proven on efficiency of educational process at higher school.
В статье раскрыто сущность и особенности инновационного обучения, его влияние на развитие инновационной личности будущего специалиста, проанализировано инновационные модели обучения, рассмотрено инновационные подходы к организации учебного процесса в высшей школе, обосновано вариативность и личностно-ориентированную направленность инновационного обучения, доказано позитивное влияние опыта инновационной деятельности преподавателей на эффективность учебного процесса в высшей школе.
У статті розкрито сутність та особливості інноваційного навчання, його вплив на розвиток інноваційної особистості майбутнього фахівця; проаналізовано інноваційні моделі навчання; розглянуто інноваційні підходи до організації навчального процесу у вищій школі; обгрунтовано варіативність та особистісно-орієнтовану спрямованість інноваційного навчання; доведено позитивний вплив досвіду інноваційної діяльності викладачів на ефективність навчального процесу у вищій школі.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-03-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/96
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 95-107
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/96/90
 
Rights ##submission.copyrightStatement##