TRANSFORMATION IDEAS OF ACTIVE APPROACH IN TEACHING HERITAGE ELEONOR YANOVSKA
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
TRANSFORMATION IDEAS OF ACTIVE APPROACH IN TEACHING HERITAGE ELEONOR YANOVSKA
ТРАНСФОРМАЦИЯ ИДЕЙ ДЕЯТЕЛЬНОСНОГО ПОДХОДА В ПЕДАГОГИЧЕСКОМ НАСЛЕДИИ ЭЛЕОНОРЫ ЯНОВСКОЙ (ПЕРВАЯ ТРЕТЬ XX ВЕКА) ТРАНСФОРМАЦІЯ ІДЕЙ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ЕЛЕОНОРИ ЯНОВСЬКОЇ (ПЕРША ТРЕТИНА XX СТОЛІТТЯ) |
|
Creator |
Sіchkar, Alla D.; Кафедра педагогіки і психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
activity approach; game; labor; working method; principle of amateur; public preschool education; social education
деятельностный подход; игра; труд; трудовой метод; принцип самодеятельности; общественное дошкольное воспитание; социальное воспитание діяльнісний підхід; гра; праця; трудовий метод; принцип самодіяльністі; суспільне дошкільне виховання; соціальне виховання |
|
Description |
The article connects to the problem of formation ideas active approach in Ukrainian preschooling at the beginning of the XX century, their development and transformation under the influence of socio-political ideology. According to the results of theoretical analysis of scientific achievements of the Soviet period and the period of independent Ukraine summarized Eleonory Yanovska contribution to the theory, practice active approach to training and education of preschool children. Allocated productive ideas activity approach to adapt them to modern educational space.
В статье раскрыто становление идей деятельносного подхода в дошкольном воспитании в Украине в начале XX века, их развитию и трансформации под влиянием общественно-политической идеологии. По результатам теоретического анализа достижений ученых советского периода и периода независимой Украины обобщенно вклад Элеоноры Яновской в теорию, практику деятельностного подхода к обучению и воспитанию детей дошкольного возраста. Выделены продуктивные идеи деятельностного подхода с целью их адаптации в современном образовательном пространстве. Стаття присвячена проблемі становлення ідей діяльнісного підходу в українському дошкіллі в першій третині XX століття, їх розвитку та трансформації під впливом суспільно-політичної ідеології. За результатами теоретичного аналізу здобутків учених радянської доби та періоду незалежної України узагальнено внесок Елеонори Яновської в теорію, практику діяльнісного підходу до навчання та виховання дітей дошкільного віку. Виокремлено продуктивні ідеї діяльнісного підходу з метою їх адаптації в сучасний освітній простір. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-11-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/179
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4 (8) (2014); 219-230
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/179/173
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/179/61 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|