Запис Детальніше

FUNCTIONAL TRAINING BASE SYNTAX OF SIMPLE SENTENCES OF FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE: LINGUISTIC COMMENT

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FUNCTIONAL TRAINING BASE SYNTAX OF SIMPLE SENTENCES OF FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE: LINGUISTIC COMMENT
ФУНКЦИОНАЛЬНАЯ ОСНОВА ОБУЧЕНИЯ СИНТАКСИСА ПРОСТОГО ПРЕДЛОЖЕНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ УКРАИНСКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ: ЛИНГВИСТИЧЕСКИЙ КОММЕНТАРИЙ
ФУНКЦІОНАЛЬНА ОСНОВА НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ ПРОСТОГО РЕЧЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: ЛІНГВІСТИЧНИЙ КОМЕНТАР
 
Creator Druzhenenko, Rayisa S.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject the functional basis of studing; the functional way; semantic; cognitive; communicative; pragmatic aspects of syntactic functionalism
функциональная основа обучения; функциональный подход; семантический; когнитивный; коммуникативный; прагматический аспекты синтаксического функционализма
функціональна основа навчання; функціональний підхід; семантичний; когнітивний; комунікативний; прагматичний аспекти синтаксичного функціоналізму
 
Description In the article  it is presented studying the syntax of a simple sentence of the future teachers of the language and literature in functional basis, justified the semantic, cognitive, communicative, pragmatic aspects of syntactic functionalism.
В статье дан лингвистический комментарий к проблеме обучения синтаксиса простого предложения будущих учителей языка и литературы на функциональной основе, обоснованы семантический, когнитивный, коммуникативный, прагматический  аспекты синтаксического функционализма.
У статті подано лінгвістичний коментар до проблеми навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів мови і літератури на функціональній основі, обґрунтовано семантичний, когнітивний, комунікативний, прагматичний аспекти синтаксичного функціоналізму.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/219
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 104-115
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/219/189
 
Rights ##submission.copyrightStatement##