THE CONTENT AND STRUCTURE OF PROFESSIONAL PSYCHOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE CONTENT AND STRUCTURE OF PROFESSIONAL PSYCHOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS
СОДЕРЖАНИЕ И СТРУКТУРА ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
|
Creator |
Savrasova-V’un, Tatiana А.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
psychological competence; professional psychological competence of future teachers; axiological, competence, system, operational approaches; motivational and value, emotional and evaluative, actively-willed, professional and personal components
психологическая компетентность; профессионально-психологическая компетентность будущих педагогов; аксиологический, компетентностный, системный, деятельностный подходы; мотивационно-ценностный, эмоционально-оценочный, деятельно-волевой компоненты психологічна компетентність; професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів; аксіологічний, компетентнісний, системний, діяльнісний підходи; мотиваційно-ціннісний, емоційно-оцінний, діяльнісно-вольовий, професійно-особистісний компоненти |
|
Description |
The article investigates the determination of the content and structure of professional psychological competence of future teachers. Characterized by basic scientific research approaches professional psychological competence of future professionals. A content analysis of the concept of «professional psychological competence of future teachers». The main components of the structure and performance professional psychological competence of future teachers.
Статья посвящена исследованию определения содержания и структуры профессионально-психологической компетентности будущих педагогов. Охарактеризованы основные научные подходы исследования профессионально-психологической компетентности будущих специалистов. Проанализировано содержание понятия «профессионально-психологическая компетентность будущих педагогов». Представлены основные компоненты и показатели структуры профессионально-психологической компетентности будущих педагогов. Статтю присвячено дослідженню визначення змісту та структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні наукові підходи дослідження професійно-психологічної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано зміст поняття «професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів». Представлено основні компоненти та показники структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-04-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/246
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 241-254
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/246/226
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|