Запис Детальніше

THE CONTENT AND STRUCTURE OF PROFESSIONAL PSYCHOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE CONTENT AND STRUCTURE OF PROFESSIONAL PSYCHOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS
СОДЕРЖАНИЕ И СТРУКТУРА ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ
ЗМІСТ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
 
Creator Savrasova-V’un, Tatiana А.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject psychological competence; professional psychological competence of future teachers; axiological, competence, system, operational approaches; motivational and value, emotional and evaluative, actively-willed, professional and personal components
психологическая компетентность; профессионально-психологическая компетентность будущих педагогов; аксиологический, компетентностный, системный, деятельностный подходы; мотивационно-ценностный, эмоционально-оценочный, деятельно-волевой компоненты
психологічна компетентність; професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів; аксіологічний, компетентнісний, системний, діяльнісний підходи; мотиваційно-ціннісний, емоційно-оцінний, діяльнісно-вольовий, професійно-особистісний компоненти
 
Description The article investigates the determination of the content and structure of professional psychological competence of future teachers. Characterized by basic scientific research approaches professional psychological competence of future professionals. A content analysis of the concept of «professional psychological competence of future teachers». The main components of the structure and performance professional psychological competence of future teachers.
Статья посвящена исследованию определения содержания и структуры профессионально-психологической компетентности будущих педагогов. Охарактеризованы основные научные подходы исследования профессионально-психологической компетентности будущих специалистов. Проанализировано содержание понятия «профессионально-психологическая компетентность будущих педагогов». Представлены основные компоненты и показатели структуры профессионально-психологической компетентности будущих педагогов.
Статтю присвячено дослідженню визначення змісту та структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні наукові підходи дослідження професійно-психологічної компетентності майбутніх фахівців. Проаналізовано зміст поняття «професійно-психологічна компетентність майбутніх педагогів». Представлено основні компоненти та показники структури професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/246
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 241-254
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/246/226
 
Rights ##submission.copyrightStatement##