Запис Детальніше

ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ УЧНЯМИ 8―9 КЛАСІВ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ УЧНЯМИ 8―9 КЛАСІВ
LINGUODIDACTIC FEATURES MASTERING GRAMMAR TERMS STUDENTS 8―9 GRADES
ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ УСВОЕНИЯ ГРАММАТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ УЧЕНИКАМИ 8―9 КЛАССОВ
 
Creator Dyka, Natalia M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject граматика; морфологія; синтаксис; граматичні поняття; лінгвістичне поняття; мовна система
grammar; morphology; syntax; grammatical concepts; linguistic concepts; language system
грамматика; морфология; синтаксис; грамматические понятия; лингвистическое понятие; языковая система
 
Description У статті висвітлено особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На часі є створення нових підходів до вивчення граматичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення граматики. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки, побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденції його розвитку.  Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння граматичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на засвоєння граматичних понять учнями основної школи під час вивчення синтаксису.
The article discusses the features of the assimilation of grammatical concepts students 8-9 classes of secondary schools. Topical is the creation of new approaches to the study of grammatical concepts at students of secondary schools in the study of grammar. Effective organization of education in the school due to the syntax into account the peculiarities of typology, structure, planning, preparation, construction and organization of the modern Ukrainian language classes, as well as development trends. Isolated and grounded stages of the process of assimilation of grammatical concepts in modern linguistics. Presented system of exercises aimed at the assimilation of grammatical concepts primary school students in the study of syntax.
В статье освещены особенности усвоения грамматических понятий учащимися 8―9 классов общеобразовательных учебных заведений. Актуальным является создание новых подходов к изучению грамматических понятий у учащихся общеобразовательных учебных заведений в процессе изучения грамматики. Эффективная организация обучения синтаксиса в школе обусловлена учетом особенностей типологии, структуры, планирования, подготовки, построения и организации современного урока украинского языка, а также тенденции его развития. Выделены и обоснованы этапы процесса усвоения грамматических понятий в современной лингводидактике. Представлено систему упражнений, направленную на усвоение грамматических понятий учащимися основной школы при изучении синтаксиса.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/287
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 90-101
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/287/235
 
Rights ##submission.copyrightStatement##