Запис Детальніше

THE ORGANIZATION OF AN ENGLISH ENTRANCE TEST TO MA COURSE: LINGUAL AND DIDACTIC ASPECT

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE ORGANIZATION OF AN ENGLISH ENTRANCE TEST TO MA COURSE: LINGUAL AND DIDACTIC ASPECT
ОРГАНИЗАЦИЯ ВСТУПИТЕЛЬНОГО ЭКЗАМЕНА В МАГИСТРАТУРУ ПО АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ: ЛИНГВОДИДАКТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
ОРГАНІЗАЦІЯ ВСТУПНОГО ІСПИТУ ДО МАГІСТРАТУРИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Lastovka, Krystyna I.; Харківський національний університет імені Василя Назаровича Каразіна
 
Subject effective way of language knowledge and skills testing; lingual competence of students; lingual and didactic testing; types of testing tasks
виды тестовых заданий; иноязычная компетенция студентов; лингводидактическое тестирование; эффективный способ контроля знаний, навыков и умений.
ефективний спосіб контролю знань; навичок і вмінь; іншомовна компетенція студентів; лінгводидактичне тестування; різновиди тестових завдань
 
Description This article focuses on the analysis of fundamental moments at making an English entrance test to MA course for students of non-lingual specialities. The article also contains recommendations on preparing students for testing control of their receptive skills and theses for developing a lingual test as a means of intensification of methodical erudition of specialists-examiners.
Статья посвящена анализу ключевых моментов при составлении вступительного экзамена в магистратуру по английскому языку для студентов неязыковых специальностей. В статье также содержатся рекомендации по подготовке студентов к тестовой проверке рецептивных умений и положения для разработки языкового теста как средства углубления методической эрудиции специалистов-экзаменаторов.
Статтю присвячено аналізу ключових моментів при складанні вступного екзамену до магістратури з англійської мови для студентів немовних спеціальностей. У статті також містяться рекомендації по підготовці студентів до тестової перевірки рецептивних вмінь та положення для розробки мовного тесту як засоба поглиблення методичної ерудиції спеціалістів-екзаменаторів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-06-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/113
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 97-109
2312-5829
 
Language rus
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/113/114
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/113/30
 
Rights ##submission.copyrightStatement##