Запис Детальніше

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
MODELING OF SPECIALIZED SCHOOLS: THEORETICAL AND PRACTICAL ASPECTS
МОДЕЛИРОВАНИЕ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И ПРАКТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ
 
Creator Ivaniuk, Hanna I.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject моделювання; профільна школа; соціокультурний підхід; середовищний підхід; особистісно орієнтований підхід; принципи моделювання; соціально-педагогічні умови; етапи моделювання
modeling; profile school; socio-cultural approach; environmental approach; personal-oriented approach; principles of modeling; social and educational conditions; stages of modeling
моделирование; профильная школа; социокультурный подход; средовой подход; личностно ориентированный подход; принципы моделирования; социально-педагогические условия; этапы моделирования
 
Description У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості. 
In the article the basic methodological approaches to modeling school profile is highlightsd. Substantiates the ones that allow the fullest disclosing the potential of rural schools, namely close ties with socio-cultural environment; internal differentiation, which is determined by personal meaning students for specialized professional oriented school. The content of the article developed based on the results of the theoretical analysis of the results of problems in modeling educational systems and study the status of specialized schools in rural areas. It is posted algorithm of simulation profile (upper secondary) schools, considering specific factors of educational environments in rural areas. Summary and recommendations presented in the content may be occasional to develop concepts profile education and specialized modeling schools in rural areas.
В статье раскрыты основные методологические подходы к моделированию профильной школы. Обоснованно именно те, которые обусловливают наиболее полное раскрытие потенциала сельской школы, а именно: тесные связи с социокультурной средой; внутренняя дифференциация, что определяется личностными смыслами учеников к профильному профессионально ориентированному школьному образованию. Содержание статьи разработано по результатам теоретического анализа проблем моделирования образовательных систем и изучения состояния деятельности профильных школ в сельской местности Украины. Представлен алгоритм моделирования профильной (старшей) школы с учетом специфических факторов образовательной среды. Обобщение и рекомендации, поданы в статье могут быть полезными для разработки концепций профильного обучения и моделирования профильных школ в сельской местности.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-04-10
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/251
 
Source Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 117-131
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/251/215
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/251/89
 
Rights ##submission.copyrightStatement##