Запис Детальніше

IMPLEMENTATION OF A STUDENT-CENTERED APPROACH IN HIGH SCHOOL DISTANCE LEARNING

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title IMPLEMENTATION OF A STUDENT-CENTERED APPROACH IN HIGH SCHOOL DISTANCE LEARNING
РЕАЛИЗАЦИЯ ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННОГО ПОДХОДА В ДИСТАНЦИОННОМ ОБУЧЕНИИ В ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ
РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
 
Creator Hahina, Nataliia V.; Чернігівський національний технологічний університет
Borysenko, Valentyna V.; Чернігівський національний технологічний університет
 
Subject distance learning; student-centered approach; learner autonomy; self-education; counselling
дистанционное обучение; личностно ориентированный подход; учебная автономия; самообразование; консультирование
дистанційне навчання; особистісно зорієнтований підхід; навчальна автономія; самоосвіта; консультування.
 
Description In the article the experience of implementing a student-centered approach into high school distance learning is summarized, current trends in the development of distance education process are analyzed, the peculiarities of applying effective distance learning technologies are considered, the conditions and ways of using the student-centered approach as a framework of distance learning in high school are substantiated, students’ rights and opportunities in the conditions of application of the student-centered approach in the process of distance learning are determined. The authors suggest practical ways of implementing student-centered learning in distance education; emphasize the key role of independent learning activities as an important aspect of distance learning, the choice of optimal approaches to the organization of educational process; prove the importance of pedagogical support and counselling to promote students’ autonomy and increase the role of self-education.
В статье обобщен опыт реализации личностно ориентированного подхода в дистанционном обучении высшей школы, проанализированы современные тенденции развития дистанционного образовательного процесса, рассмотрены особенности внедрения эффективных технологий дистанционного образования, обоснованы условия и пути использования личностно ориентированного подхода как основы дистанционного обучения в высшей школе, определены права и возможности студентов вуза в условиях применения личностно ориентированного подхода в процессе дистанционного обучения. Авторы предлагают способы практической реализации личностно ориентированного обучения в дистанционном образовании, акцентируют внимание на весомой роли самостоятельной учебной деятельности как важного аспекта дистанционного обучения, на выборе самых оптимальных подходов к организации учебного процесса, доказывают значимость педагогической поддержки и консультирования для увеличения автономии студентов и усиления роли самообразования.
У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/266
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 42-51
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/266/251
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/266/100
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/266/101
 
Rights ##submission.copyrightStatement##