Запис Детальніше

FEATURES OF SHAPING THE IMAGE OF A MODERN UNIVERSITY

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FEATURES OF SHAPING THE IMAGE OF A MODERN UNIVERSITY
ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА СОВРЕМЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
 
Creator Horbenko, Nataliia V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject image; reputation; brand; marketing system; marketing tool; the modern university
имидж; репутація; бренд; маркетинговая система; маркетинговый інструмент; современный университет
імідж; репутація; бренд; маркетингова система; маркетинговий інструмент; сучасний університет
 
Description The article deals with the peculiarities of forming the image of the modern university, in particular, presents its definition and its components, the essence of creation and monitoring, emphasized the need for the introduction of image management in a modern marketing system of the university.
В статье раскрыты особенности формирования имиджа современного университета, в частности, представлены его определения и его составляющие, сущность формирования и мониторинга, отмечается необходимость введения управления имиджем в маркетинговую систему современного университета.
У статті розкриті особливості формування іміджу сучасного університету, зокрема, подано його визначення та його складові, сутність формування та моніторингу, наголошено на необхідності введення управління іміджем в маркетингову систему сучасного університету.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-03-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 36-45
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79/85
 
Rights ##submission.copyrightStatement##