FEATURES OF SHAPING THE IMAGE OF A MODERN UNIVERSITY
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FEATURES OF SHAPING THE IMAGE OF A MODERN UNIVERSITY
ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ИМИДЖА СОВРЕМЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО УНІВЕРСИТЕТУ |
|
Creator |
Horbenko, Nataliia V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
image; reputation; brand; marketing system; marketing tool; the modern university
имидж; репутація; бренд; маркетинговая система; маркетинговый інструмент; современный университет імідж; репутація; бренд; маркетингова система; маркетинговий інструмент; сучасний університет |
|
Description |
The article deals with the peculiarities of forming the image of the modern university, in particular, presents its definition and its components, the essence of creation and monitoring, emphasized the need for the introduction of image management in a modern marketing system of the university.
В статье раскрыты особенности формирования имиджа современного университета, в частности, представлены его определения и его составляющие, сущность формирования и мониторинга, отмечается необходимость введения управления имиджем в маркетинговую систему современного университета. У статті розкриті особливості формування іміджу сучасного університету, зокрема, подано його визначення та його складові, сутність формування та моніторингу, наголошено на необхідності введення управління іміджем в маркетингову систему сучасного університету. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 36-45
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/79/85
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|