Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
THE FORMING OF COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE TEACHER OF ENGLISH
ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ БУДУЩЕГО ПРЕПОДАВАТЕЛЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА
 
Creator Bazyliak, Natalia O.; Львівський державний університет фізичної культури
 
Subject комунікативна компетенція; система відносин «учень-вчитель»; модель; педагогічна технологія
communicative competence; the system of relations «teacher-student»; model; technology
коммуникативная компетенция; система отношений «ученик-учитель»; модель; педагогическая технология
 
Description На основі експерименту розроблено концептуальну модель технології формування комунікативної компетентності майбутнього учителя англійської мови як іноземної та перевірено її ефективність. Проведено теоретичний аналіз проблеми та практичний досвід, порівняння та типологізація підходів до мовної практики. Визначено основні закономірності та механізми реалізації мовних стратегій у контексті сучасних педагогічних досліджень.
The article presents effective pedagogic technology of forming communicative competence of the future teacher of English as foreign language. The sequential theoretical analysis and practical development  of this model is provided; the comparison, typology to language practice is presented. The basic preconditions and mechanisms of speech practice strategies in the context of modern pedagogic investigations is done.
Исходя из эксперимента представлено концептуальную модель технологи формирования коммуникативной компетентности будущего учителя английского языка как иностранного и проверена его эффективность. Проведено теоретический анализ проблемы и практический опыт, сопоставление и типологизация подходов к речевой практики. Отображено основные закономерности и механизмы реализации речевых стратегий в контексте сучасных педагогических исследований.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-06-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/106
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 1-12
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/106/105
 
Rights ##submission.copyrightStatement##