Запис Детальніше

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
ORGANIZATIONAL AND EDUCATIONAL ACTIVITY SOCIAL TEACHERS IN SECONDARY SCHOOLS: THEORETICAL ASPECTS
ОРГАНИЗАЦИОННО-ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ
 
Creator Ostrianko, Tetiana S.; Чернігівський національний технологічний університет
 
Subject взаємодія; загальноосвітній навчальний заклад; координація; організаційно-педагогічна діяльність; організація; соціальний педагог; суб’єкти соціально-педагогічної діяльності
coordination; educational institution; interaction; organization; organizational and pedagogical activity; social pedagogue
взаимодействие; координация; общеобразовательное учреждение; организационно-педагогическая деятельность; организация; социальный педагог
 
Description У статті розкрито сутність теоретико-методологічних підходів до організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі, визначено зміст організаційної діяльності та сформульовано авторське бачення організаційно-педагогічної діяльності шкільного соціального педагога, яка передбачає залучення соціальним педагогом усіх учасників навчально-виховного процесу до вирішення завдань соціально-педагогічної діяльності. Обґрунтовано взаємодію як основу організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. Автором схарактеризовано складові організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога – організація, координація, управління.
The article reveals the essence of theoretical and methodological approaches to organizational and pedagogical activity of the social pedagogue of a secondary school. It is defined the content of organizational activities, and presents the author's vision of organizational and pedagogical activity of the school’s social pedagogue, which implies the involvement of all participants of training and educational processes to meet the challenges of social and educational activities. Interaction as the basis of organizational and pedagogical activity of the social pedagogue in a secondary school is allocated. The author described the components of organizational and pedagogical activity of a social pedagogue such as: organization, coordination, management.
В статье раскрыта сущность теоретико-методологических подходов  к организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательной школе, определено содержание организационной деятельности, а также представлено авторское видение организационно-педагогической деятельности социального педагога школы, которая предполагает вовлечение социальным педагогом всех участников учебного и воспитательного процессов для решения задач социально-педагогической деятельности. Выделено взаимодействие как основу организационно-педагогической деятельности социального педагога в общеобразовательной школе. Автором охарактеризованы составляющие организационно-педагогической деятельности социального педагога – организация, координация, управление.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/189
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 167-178
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/189/195
 
Rights ##submission.copyrightStatement##