Запис Детальніше

СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
MODERN EDUCATIONAL CONCEPTS OF TEACHING OF SENIOR SCHOOL PUPILS
СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ СТАРШИХ КЛАССОВ
 
Creator Kuzmenko, Olga M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject продуктивна педагогіка; достовірна педагогіка; дослідницько-орієнтована педагогічна концепція; педагогіка мультиграмотності
productive pedagogy; authentic pedagogy; inquiry based pedagogy model; multiliteracies pedagogical model
продуктивная педагогика; аутентичная педагогика; исследовательско-ориентированная педагогика; педагогика мультиграмотности
 
Description Проаналізовано інтегрований підхід до педагогічних досліджень в англомовному науковому середовищі; охарактеризовано сучасні педагогічні концепції продуктивної та достовірної педагогіки, дослідницько-орієнтованої педагогіки та педагогіки мультиграмотності.
It is analyzed the integrated approach to the pedagogic researches in the English-speaking scientific community; it is characterized the modern pedagogical conceptions such as: productive pedagogy, authentic pedagogy, inquiry based pedagogy model and multiliteracies pedagogical model.
Проанализировано интегрированный подход к педагогическим исследованиям в англоязычной научной среде; охарактеризованы современные педагогические концепции продуктивной и аутентичной педагогики, исследовательско-ориентированной педагогики, педагогики мультиграмотности.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/284
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 163-174
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/284/238
 
Rights ##submission.copyrightStatement##