СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
MODERN EDUCATIONAL CONCEPTS OF TEACHING OF SENIOR SCHOOL PUPILS СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ КОНЦЕПЦИИ ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ СТАРШИХ КЛАССОВ |
|
Creator |
Kuzmenko, Olga M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
продуктивна педагогіка; достовірна педагогіка; дослідницько-орієнтована педагогічна концепція; педагогіка мультиграмотності
productive pedagogy; authentic pedagogy; inquiry based pedagogy model; multiliteracies pedagogical model продуктивная педагогика; аутентичная педагогика; исследовательско-ориентированная педагогика; педагогика мультиграмотности |
|
Description |
Проаналізовано інтегрований підхід до педагогічних досліджень в англомовному науковому середовищі; охарактеризовано сучасні педагогічні концепції продуктивної та достовірної педагогіки, дослідницько-орієнтованої педагогіки та педагогіки мультиграмотності.
It is analyzed the integrated approach to the pedagogic researches in the English-speaking scientific community; it is characterized the modern pedagogical conceptions such as: productive pedagogy, authentic pedagogy, inquiry based pedagogy model and multiliteracies pedagogical model. Проанализировано интегрированный подход к педагогическим исследованиям в англоязычной научной среде; охарактеризованы современные педагогические концепции продуктивной и аутентичной педагогики, исследовательско-ориентированной педагогики, педагогики мультиграмотности. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/284
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 163-174
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/284/238
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|