Запис Детальніше

FORMATION OF FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS FOR USING OF ESTETOTHERAPY TOOLS IN PROFESSIONAL ACTIVITY

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FORMATION OF FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS FOR USING OF ESTETOTHERAPY TOOLS IN PROFESSIONAL ACTIVITY
ФОРМИРОВАНИЕ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ ПРАКТИЧЕСКИХ ПСИХОЛОГОВ К ИСПОЛЬЗОВАНИЮ ЕСТЕТОТЕРАПЕВТИЧНИХ СРЕДСТВ В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕСТЕТОТЕРАПЕВТИЧНИХ ЗАСОБІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
 
Creator Ratyeyeva, Viktorya O.
 
Subject future psychologists; technology of estetotherapy; healthsafety technology; readiness activities; professional activities
будущие психологи; естетотерапевтические технологии; здоровьесберегающие технологии; готовность к деятельности; профессиональная деятельность
майбутні психологи; естетотерапевтичні технології; здоров’язбережувальні технології; готовність до діяльності; професійна діяльність
 
Description The article is devoted to coverage of the concepts of «readiness», «estetotherapy means», «psychological health», «health safety technology». Grounded structure of future psychologists to use in the professional activities of esthtotherapy that includes motivational orientation, cognitive-operational, emotional and volitional, evaluation components.
Статья посвящена освещению понятий «готовность», «эстетотерапевтические средства», «психологическое здоровье», «здоровьесберегающие технологии». Обосновано структуру готовности будущих психологов к использованию в профессиональной деятельности средств эстетотерапии, включающей мотивационно-ориентационной, познавательно-операционный, эмоционально-волевой, оценочный компоненты.
Статтю присвячено висвітленню понять «готовність», «естетотерапевтичні засоби», «психологічне здоров’я», «здоров’язбережувальні технології». Обґрунтовано структуру готовності майбутніх психологів до використання у професійній діяльності засобів естетотерапії, що включає мотиваційно-орієнтаційний, пізнавально-операційний, емоційно-вольовий, оцінювальний компоненти.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/296
 
Source Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 172-180
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/296/279
 
Rights ##submission.copyrightStatement##