PECULIARITIES OF SPECIALISTS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT NOWADAYS: THEORETICAL ASPECTS
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PECULIARITIES OF SPECIALISTS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT NOWADAYS: THEORETICAL ASPECTS
ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ СПЕЦИАЛИСТОВ В УСЛОВИЯХ СОВРЕМЕННОСТИ: ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
|
Creator |
Babushko, Svitlana R.; Інститут туризму Федерації професійних спілок України, м. Київ
|
|
Subject |
employees’ professional development; “technical skills” training; “soft skills” training; distinguishing features; innovation; informalization
профессиональное развитие работающих; обучение «техническим навыкам»; обучение «мягким навыкам»; отличительные черты; инновационность; информализация професійний розвиток; навчання працівників; відмітні риси |
|
Description |
The article represents the analysis of transformation changes taking place nowadays in employees’ training, one of the constituents of professional development. It has been shown that “technical skills” training of employees in the past is currently and effectively being combined with “soft skills” training. Their content has been revealed and there have also been defined their two distinguishing features which are characteristic of modern employees’ training: innovation and informalization. Innovation implies not only the employees’ ability to work with innovative technologies, but rather the development of employees’ ability to acquire new knowledge on their own. Informalization of employees’ training is displayed through getting new knowledge and skills due to their experience and communication.
В статье анализируются трансформационные изменения, происходящие в современных условиях в обучении работающих, как составного элемента их профессионального развития. Продемонстрировано, что обучение «техническим навыкам», имеющее место в прошлом, сегодня эффективно комбинируется с обучением «мягким навыкам». Раскрыта их сущность и выделены две характерные черты, присущие современному обучению персонала: инновационность и информализация. Было выяснено, что инновационность обучения проявляется не только в умении работать с инновационными технологиями. Прежде всего, инновационность – это развитие у работающих умений и навыков приобретать знания самостоятельно. Информализация обучения происходит через приобретение сотрудниками новых знаний и навыков благодаря своему опыту и общению. В статті аналізуються трансформаційні зміни, що відбуваються в умовах сучасності у навчанні працівників, як складової їх професійного розвитку. Продемонстровано, що навчання «технічним навичкам», яке мало місце у минулому, нині ефективно комбінується з навчанням «м‘яким навичкам». Розкрито їх сутність та виокремлено дві їх відмітні риси, що вирізняють сьогоденне навчання від традиційного: інноваційність та інформалізація. З‘ясовано, що інноваційність навчання полягає не лише у розвитку вмінь працювати з інноваційними технологіями. Інноваційність навчання працівників, передусім, це – розвиток вмінь набувати знань самостійно. Інформалізація навчання простежується у набутті фахівцями нових знань та навичок завдяки своєму досвіду та спілкуванню. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/67
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 1-12
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/67/103
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|