Запис Детальніше

THE READINESS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TO SELF-EDUCATION ACTIVITY: THE THEORETICAL METHODOLOGICAL SUBSTANTIATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE READINESS OF FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS TO SELF-EDUCATION ACTIVITY: THE THEORETICAL METHODOLOGICAL SUBSTANTIATION
ГОТОВНОСТЬ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА К САМООБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧЕСКОЕ ОБОСНОВАНИЕ
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ
 
Creator Chernihivska, Nataliia S.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject the readiness of future foreign language teachers to self-education activity; the theoretical methodological foundations; intension and processing supply, content of the future foreign language teachers’ training for the self-education activity
готовность будущего учителя иностранного языка к самообразовательной деятельности; теоретико-методологическая основа; содержательно-технологическое обеспечение; содержание подготовки к самообразовательной деятельности
готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності; теоретико-методологічна основа; змістово-технологічне забезпечення; зміст підготовки до самоосвітньої діяльності; форми і методи підготовки до самоосвітньої діяльності
 
Description The theoretical methodological substantiation of the readiness of future foreign language teachers to self-education activity was represented in the article. The new investigated definition “the readiness of future foreign language teachers to self-education activity” was given. The psychoeducational analysis made it possible to draw a conclusion that the foundations of the theoretical methodological principles are interconnected components of the intension and processing supply: content, forms and methods of the students’ training for the self-education activity which are effective under diversified university conditions. The subsequent scientific investigations should be directed on approaches and methods of professional subjects teaching to force the students to self-education activity.
В статье подано теоретико-методологическое обоснование подготовки будущих учителей иностранного языка к самообразовательной деятельности. Дана дефиниция исследования: «готовность будущего учителя иностранного языка к самообразовательной деятельности». Психолого-педагогический анализ позволил сделать вывод, что в основе теоретико-методологических принципов лежат взаимосвязанные составляющие содержательно-технологического обеспечения: содержание, формы и методы подготовки к самообразовательной деятельности, которые эффективны в условиях многопрофильного университета. Дальнейших исследований требуют подходы и приемы к преподаванию профильных дисциплин для мотивации студентов к самообразованию.
У статті подано теоретико-методологічне обґрунтування підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до здійснення самоосвітньої діяльності. Подано основну дефініцію дослідження – «готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності». Психолого-педагогічний аналіз дозволив зробити висновок, що в основі теоретико-методологічних засад лежать взаємопов’язані складові змістово-технологічного забезпечення: зміст, форми і методи підготовки до самоосвітньої діяльності, які є ефективними в умовах багатопрофільного університету. На нашу думку, подальших наукових розвідок потребують підходи та прийоми до викладання профільних дисциплін з метою спонукання студентів до самоосвітньої діяльності.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-10-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/138
 
Source Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 220-230
2312-5829
 
Language eng
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/138/149
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/138/46
 
Rights ##submission.copyrightStatement##