Запис Детальніше

EVALUATION OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF UNIVERSITY STUDENTS BASED ON COMPETENCE APPROACH

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EVALUATION OF EDUCATIONAL ACHIEVEMENTS OF UNIVERSITY STUDENTS BASED ON COMPETENCE APPROACH
ОЦЕНКА УЧЕБНЫХ ДОСТИЖЕНИЙ СТУДЕНТОВ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ НА ОСНОВЕ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ
 
Creator Ohnivchuk, Lesia М.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject competence based approach; competence; Bloom's taxonomy; estimate the level of formation of competence; fuzzy logic; fuzzy inference; particular indicators
компетентностный подход; компетенции; таксономия Блума; оценка уровня сформированности компетенции; нечеткая логика; нечеткий логический вывод; частные показатели
компетентнісний підхід; компетенції; таксономія Блума; оцінка рівня сформованості компетенції; нечітка логіка; нечіткий логічний вивід; часткові показники
 
Description Evaluation of educational achievements of university students based on competence approach is a key issue of pedagogy, psychology and methodology and needs to conduct research different approaches and find effective methods such an evaluation. In this paper, we propose a mathematical model and method of evaluation the level of formation of university students competences on the basis of fuzzy logic, the expediency of its use are described features of the data processing and analysis, identified further areas of research this issue.
Оценивание учебных достижений студентов ВУЗов на основе компетентностного подхода является актуальным вопросом педагогики, психологии и методики и требует проведения исследований различных подходов и поиска эффективных методов проведения такой оценки. В работе предлагается математическая модель и метод оценки уровня сформированности компетенций у студентов вузов на основе аппарата нечеткой логики, доказана целесообразность ее использования, описаны особенности проведения анализа и обработки данных, определены дальнейшие направления исследования этого вопроса.
Оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ на основі компетентністного підходу є актуальним питанням педагогіки, психології і методики та потребує проведення досліджень різних підходів та пошуку ефективних методів проведення такого оцінювання. В роботі пропонується математична модель та метод оцінювання рівня сформованості компетенцій у студентів ВНЗ на основі апарату нечіткої логіки, доведено доцільність її використання, описано особливості проведення аналізу та обробки даних, визначено подальші напрями дослідження цього питання.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-10-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/128
 
Source Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 154-165
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/128/143
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/128/39
 
Rights ##submission.copyrightStatement##