Запис Детальніше

MORAL SELF-CONSCIOUS HIGH SCHOOL STUDENTS (GENERAL DESCRIPTION FEATURES AND FORMATION)

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MORAL SELF-CONSCIOUS HIGH SCHOOL STUDENTS (GENERAL DESCRIPTION FEATURES AND FORMATION)
НРАВСТВЕННОЕ САМОСОЗНАНИЕ СТАРШЕКЛАССНИКОВ (ОБЩАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА И ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ)
МОРАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКА (ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ)
 
Creator Ternopilska, Valentina I.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject senior pupil; teacher; moral consciousness; moral self-consciousness; methods of upbringing; student-oriented moral situation
старшеклассник; учитель; нравственное сознание; нравственное самосознание; личностно ориентированные моральные ситуации
старшокласник; учитель; моральна свідомість; моральна самосвідомість; методи виховання; особистісно орієнтовані моральні ситуації
 
Description The article deals with the concept of moral consciousness of  personality.  Age characteristics of senior pupils in the context of moral consciousness formation are outlined. Features of a teacher preparation for moral consciousness formation of a senior pupil are characterized.
В статье раскрывается смысл понятия «нравственное сознание личности старшеклассника». Очерчиваются возрастные особенности учеников старшего школьного возраста в контексте формирования у них нравственного самосознания. Характеризируются особенности подготовки учителя к формированию нравственного самосознания старшеклассника.
У статті розкривається зміст поняття «моральна самосвідомість особистості». Окреслюються вікові особливості учнів старшого шкільного віку в контексті формування у них моральної самосвідомості. Характеризуються особливості підготовки вчителя до формування моральної самосвідомості старшокласника.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-11-20
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/165
 
Source Освітологічний дискурс; № 4 (8) (2014); 237-246
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/165/176
 
Rights ##submission.copyrightStatement##