Запис Детальніше

ОСОБИСТІСТЬ КЕРІВНИКА УЧНІВСЬКОГО МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБИСТІСТЬ КЕРІВНИКА УЧНІВСЬКОГО МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
INDIVIDUALITY OF MASTER OF STUDYING MUSICAL AND INSTRUMENTAL BAND IN TEACHING THEORY AND PRACTICE
ЛИЧНОСТЬ РУКОВОДИТЕЛЯ УЧЕНИЧЕСКОГО МУЗЫКАЛЬНО-ИНСТРУМЕНТАЛЬНОГО КОЛЛЕКТИВА В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ТЕОРИИ И ПРАКТИКЕ
 
Creator Pliachenko, Tetiana M.; завідувач кафедри інструментально-виконавської майстерності Інституту мистецтв
 
Subject учитель музичного мистецтва; учнівський музично-інструментальний колектив; особистість; особистісні компетенції; професійно-педагогічні компетенції
teacher of music art; study musical and instrumental bands; individuality; personal competences; profession and pedagogical competence
учитель музыкального искусства; ученический музыкально-инструментальный коллектив; личность; личностные компетенции; профессионально-педагогические компетенции
 
Description У статті проаналізовано науково-педагогічні і мистецтвознавчі праці, в яких сформульовано вимоги до особистості вчителя музичного мистецтва як керівника учнівського музично-інструментального колективу. Досліджено сутність поняття «особистість» у філософському, психологічному й соціально-педагогічному аспектах. Визначено структуру професійно-педагогічних та особистісних компетенцій, володіння якими забезпечує успішність фахової діяльності вчителя музичного мистецтва у шкільних оркестрах та інструментальних ансамблях
The article shows the analysis of scientific and pedagogical and art criticism works stating demands to individuality of a teacher of musical art as a master of study musical and instrumental band. The essence of ‘individuality’ notion has been studied in terms of philosophy, psychology, as well as social and pedagogical aspect. The structure of profession and pedagogical as well as personal competences have been defined, the success of mastering them in professional activities of music art teacher in school orchestras and instrumental ensembles.
В статье проанализированы научно-педагогические и искусствоведческие труды, в которых сформулированы требования к личности учителя музыкального искусства как руководителя ученического музыкально-инструментального коллектива. Исследована сущность понятия «личность» в философском, психологическом и социально-педагогическом аспектах. Определена структура профессионально-педагогических и личностных компетенций, владение которыми обеспечивает успешность профессиональной деятельности учителя музыкального искусства в школьных оркестрах и инструментальных ансамблях.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/201
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 179-191
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/201/196
 
Rights ##submission.copyrightStatement##