CONTENT, FORMS AND METHODS OF FORMING TECHNOLOGICAL COMPETENCE STUDENTS OF TEACHING PROFESSIONS
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CONTENT, FORMS AND METHODS OF FORMING TECHNOLOGICAL COMPETENCE STUDENTS OF TEACHING PROFESSIONS
СОДЕРЖАНИЕ, ФОРМЫ И МЕТОДЫ ФОРМИРОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ СТУДЕНТОВ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ ЗМІСТ, ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
|
Creator |
Kuzemko, Lesya V.; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут
|
|
Subject |
competence; professional competence; training; professional activity; educational technology; technological competence
компетентность; профессиональная компетентность; профессиональная подготовка; профессиональная деятельность; педагогическая технология; технологическая компетентность компетентність; професійна компетентність; професійна підготовка; професійна діяльність; педагогічна технологія; технологічна компетентність |
|
Description |
The article describes the basic knowledge and practical skills that make up the structure of the technological competence of the teacher and ensure efective implementation of vocational and educational activities; disclosed the purpose, content, methods of teaching students of teaching professions, contributing to the formation of the technological competence of future specialist; presents semantic units of the course «New educational technology training», practical tasks and tasks for independent work that orient future teachers to develop their own innovative profession strategies.
В статье охарактеризованы основные знания и практические умения, которые составляют структуру технологической компетентности педагога и обеспечивают эфективное выполнение профессионально-педагогической деятельности; раскрыты цели, содержание, формы и методы обучения студентов педагогических специальностей, способствующих формированию технологической компетентности будущего специалиста; представлено содержание модулей учебной дисциплины «Новые педагогические технологии обучения», практические задания и задания для самостоятельной работы, которые ориентируют будущих учителей на выработку собственной стратегии инновационной профессиональной деятельности. У статті охарактеризовано основні знання і практичні вміння, які складають структуру технологічної компетентності педагога і забезпечують ефективне виконання професійно-педагогічної діяльності; розкрито мету, зміст, форми та методи навчання студентів педагогічних спеціальностей, що сприяють формуванню технологічної компетентності майбутнього фахівця; представлено змістові блоки навчальної дисципліни «Нові педагогічні технології навчання», практичні завдання та завдання для самостійної роботи які орієнтують майбутніх вчителів на вироблення власної стратегії інноваційної професійної діяльності. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-04-10
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/248
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2(10) (2015); 159-169
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/248/219
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/248/88 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|