ДЕТЕРМІНАНТИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗВИТКУ УВИРАЗНЕННЯ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДЕТЕРМІНАНТИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗВИТКУ УВИРАЗНЕННЯ МОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DETERMINANTS OF COMPETENCE DEVELOPMENT APPROACH EXPRESSIVENESS OF SPEECH OF FUTURE PRESCHOOL TEACHERS ДЕТЕРМИНАНТЫ КОМПЕТЕНТСНОГО ПОДХОДА К РАЗВИТИЮ ВЫРАЗИТЕЛЬНОСТИ РЕЧИ БУДУЩИХ ВОСПИТАТЕЛЕЙ ДОШКОЛЬНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ |
|
Creator |
Kazantseva, Larisa І.
|
|
Subject |
компетентність; компетенція; компетентнісний; увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
competence; competence; development of speech; expression of the future tutors of preschool educational institutions компетентность; компетенция; развитие выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений |
|
Description |
Статтю присвячено обґрунтуванню методологічних засад увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Пріоритетним підходом у статті визначено компетентнісний. Автором аналізуються ключові поняття компетентнісного підходу «компетенція», «компетентність», компетентнісний підхід в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.
The article is devoted to substantiation of methodological approaches in the development of speech, expression of the future tutors of preschool educational institutions. A priority approach competency is defined in the article. The author analyzes the key concepts kompetentsnogo approach "competence" , "competence", "competence-based approach to the development of speech, expression of the future tutors of preschool educational institutions". Статья посвящена обоснованию методологических подходов в развитии выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений. Приоритетным подходом в статье определен компетентностный. Автором анализируются ключевые понятия компетентсного подхода «компетенция», «компетентность», «компетентностный подход к развитию выразительности речи будущих воспитателей дошкольных учебных заведений». |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/319
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 55-64
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/319/264
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|