Запис Детальніше

FORMATION OF HEALTHSAFETY COMPETENCE OF FUTURE TEACHER MEANS FOR INTERACTIVE TECHNOLOGIES: PRACTICAL ASPECTS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title FORMATION OF HEALTHSAFETY COMPETENCE OF FUTURE TEACHER MEANS FOR INTERACTIVE TECHNOLOGIES: PRACTICAL ASPECTS
ФОРМИРОВАНИЕ ЗДОРОВЬЯСБЕРЕГАЮЩЕЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ СРЕДСТВАМИ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ: ПРАКТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Muromets, Viktoriya H.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject healthsfety competence of future teachers; interactive technology training program
здоровьесберегающая компетентность; будущие педагоги; интерактивные технологии; тренинговая программа
здоров’язбережувальна компетентність; майбутні педагоги; інтерактивні технології; тренінгова програма
 
Description The article is devoted to coverage of the concepts of  «healthsafety competence», «healthy lifestyle», «value attitude to health», «interactive technology», «training», «project method». Presented training program for future teachers of humanities faculty «Formation of healthsafety competence of future teacher means esthtetotherapy technologies»; given the structure of the training program, plan, expected results.
Статья посвящена освещению понятий «здоровьесберегающая компетентность», «здоровый образ жизни», «ценностное отношение к здоровью», «интерактивные технологии», «тренинг», «метод проектов». Представлена тренинговая программа для будущих педагогов гуманитарного профиля «Формируем здоровьесберегающую компетентность учащихся средствами эстетотерапии»; представлена структура тренинговой программы, план, ожидаемые результаты.
Статтю присвячено висвітленню понять «здоров’язбережувальна компетентність», «здоровий спосіб життя», «ціннісне ставлення до здоров’я», «інтерактивні технології», «тренінг», «метод проектів». Презентовано тренінгову програму для майбутніх педагогів гуманітарного профілю «Формуємо здоров’язбережувальну компетентність учнів засобами естетотерапії»; подано структуру тренінгової програми, план, очікувані результати.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-10-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/295
 
Source Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 149-157
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/295/285
 
Rights ##submission.copyrightStatement##