FORMATION OF HEALTHSAFETY COMPETENCE OF FUTURE TEACHER MEANS FOR INTERACTIVE TECHNOLOGIES: PRACTICAL ASPECTS
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FORMATION OF HEALTHSAFETY COMPETENCE OF FUTURE TEACHER MEANS FOR INTERACTIVE TECHNOLOGIES: PRACTICAL ASPECTS
ФОРМИРОВАНИЕ ЗДОРОВЬЯСБЕРЕГАЮЩЕЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ СРЕДСТВАМИ ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ: ПРАКТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ |
|
Creator |
Muromets, Viktoriya H.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
healthsfety competence of future teachers; interactive technology training program
здоровьесберегающая компетентность; будущие педагоги; интерактивные технологии; тренинговая программа здоров’язбережувальна компетентність; майбутні педагоги; інтерактивні технології; тренінгова програма |
|
Description |
The article is devoted to coverage of the concepts of «healthsafety competence», «healthy lifestyle», «value attitude to health», «interactive technology», «training», «project method». Presented training program for future teachers of humanities faculty «Formation of healthsafety competence of future teacher means esthtetotherapy technologies»; given the structure of the training program, plan, expected results.
Статья посвящена освещению понятий «здоровьесберегающая компетентность», «здоровый образ жизни», «ценностное отношение к здоровью», «интерактивные технологии», «тренинг», «метод проектов». Представлена тренинговая программа для будущих педагогов гуманитарного профиля «Формируем здоровьесберегающую компетентность учащихся средствами эстетотерапии»; представлена структура тренинговой программы, план, ожидаемые результаты. Статтю присвячено висвітленню понять «здоров’язбережувальна компетентність», «здоровий спосіб життя», «ціннісне ставлення до здоров’я», «інтерактивні технології», «тренінг», «метод проектів». Презентовано тренінгову програму для майбутніх педагогів гуманітарного профілю «Формуємо здоров’язбережувальну компетентність учнів засобами естетотерапії»; подано структуру тренінгової програми, план, очікувані результати. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/295
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 149-157
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/295/285
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|