ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРСАЙТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В СЕРЕДНЬОСТРОКОВІЙ І ДОВГОСТРОКОВІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
FORESIGHT FOR DEVELOPMENT OF EDUCATION TO MEDIUM- AND LONG-TERM PERSPECTIVE ФОРСАЙТ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ОБРАЗОВАНИЯ В СРЕДНЕСРОЧНОЙ И ДОЛГОСРОЧНОЙ ПЕРСПЕКТИВЕ |
|
Creator |
Kuzmenko, Olha M.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
прогнозування; форсайт; метод Дельфі; інтеграція знань; розвиток системи освіти; метод «диких карт і слабких сигналів».
forecasting; foresight; Delphi method, knowledge integration; the development of the educational system; “wild cards and weak signals” method прогнозирование; форсайт; метод Дельфи; интеграция знаний; развитие системы образования; метод «диких карт и слабых сигналов» |
|
Description |
Стаття присвячена форсайту як одній із найпрогресивніших методологій прогнозування; визначено основні методи форсайту; розглянуто основні етапи реалізації форсайт-проектів; проаналізовано роль даної методології у прогнозуванні розвитку системи освіти; визначено актуальність застосування форсайту в контексті формування нових дослідницьких підходів, що ґрунтуються на інтеграції знань, діалозі ідей, концепцій та парадигм.
The article is devoted to the foresight as one of the most progressive methodology of forecasting; the main methods of the foresight are distinguished; the main steps of the realization of the foresight-project are defined; it is analyzed the role of this methodology in the context of the forming of the new research approaches that based on the integration of knowledge, dialogue of the ideas, conceptions and paradigms. Статья посвящена форсайту как одной из самых прогрессивных методологий прогнозирования; определено основные методы форсайта; рассмотрено основные этапы реализации форсайт-проектов; проанализировано роль данной методологии в контексте формирования новых исследовательских подходов, что базируются на интеграции знаний, диалоге идей, концепций и парадигм. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (5) (2014); 108-116
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104/91
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|