ВЗГЛЯДЫ Х. ШРАДЕР-БРЕЙМАН НА ОБРАЗОВАНИЕ ВОСПИТАТЕЛЬНИЦ ДЛЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В ГЕРМАНИИ (XIX СТ.)
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВЗГЛЯДЫ Х. ШРАДЕР-БРЕЙМАН НА ОБРАЗОВАНИЕ ВОСПИТАТЕЛЬНИЦ ДЛЯ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В ГЕРМАНИИ (XIX СТ.)
H. SCHRADER-BREYMAN’S VIEWS ON EDUCATION OF KINDERGARTEN TEACHERS FOR PRESCHOOL CHILDREN IN GERMANY (XIX CENTURY) ПОГЛЯДИ Х. ШРАДЕР-БРЕЙМАН НА ОСВІТУ ВИХОВАТЕЛЬОК ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НІМЕЧЧИНІ (ХІХ СТ.) |
|
Creator |
Lytvyn, Liliia V.; президент ЗНЗ Вальдорфської школи «Михаїл», директор ГО «Вальдорфська дошкільна освіта» |
|
Subject |
концепция образования Х. Шрадер-Брейман; народный детский сад; профессиональная подготовка воспитательницы
H. Schrader-Breyman’s concept of education; folk kindergarten; professional training kindergarten teachers концепція освіти Х. Шрадер-Брейман; народний дитячий садок; професійна підготовка виховательки. |
|
Description |
In the article analyzes approaches to solving the problem of professional training kindergarten teachers in Germany in the nineteenth century. Examined the concept of education of H. Schrader-Breyman; defined the basic principles of training future kindergarten teachers preschools to the profession; disclosed the requirements for professional competence of kindergarten teachers of preschool education; carried characterization of the professional activities of H. Schrader-Breyman to the field of education of preschool children and kindergarten teachers in character education in Germany.
В статье проанализированы подходы к решению проблемы профессиональной подготовки воспитательницы детского сада в Германии в XIX столетии. Рассмотрена концепция образования Х. Шрадер-Брейман; определены основные принципы подготовки будущих воспитательниц дошкольных учебных заведений к профессиональной деятельности; раскрыто требования относительно профессиональной компетентности воспитательниц дошкольных учебных заведений; охарактеризованы влияние профессиональной деятельности Х. Шрадер-Брейман на сферу воспитания детей дошкольного возраста и на характер образования воспитательниц в Германии. У статті проаналізовано підходи до вирішення проблеми професійної підготовки виховательки дошкільного навчального закладу у Німеччині у ХІХ столітті. Розглянута концепція освіти Х. Шрадер-Брейман; визначено основні засади підготовки майбутніх виховательок дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності; розкрито вимоги щодо професійної компетентності виховательок дошкільних навчальних закладів; охарактеризовано вплив професійної діяльності Х. Шрадер-Брейман на сферу виховання дітей дошкільного віку та на характер освіти виховательок у Німеччині. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-06-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/121
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 110-117
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/121/115
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|