Запис Детальніше

POLITICAL-EDUCATIONAL IDEAS OF CONFUCIUS AND MODERN CHINA

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title POLITICAL-EDUCATIONAL IDEAS OF CONFUCIUS AND MODERN CHINA
ЗНАЧЕНИЕ ПОЛИТИКО-ВОСПИТАТЕЛЬНЫХ ИДЕЙ КОНФУЦИЯ ДЛЯ РАЗВИТИЯ ОБРАЗОВАНИЯ СОВРЕМЕННОГО КИТАЯ
ЗНАЧЕННЯ ПОЛІТИКО-ВИХОВНИХ ІДЕЙ КОНФУЦІЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ СУЧАСНОГО КИТАЮ
 
Creator Lideka, Inga A.; студентка
магістрант
спеціальності ПВШ
Гуманітарного інституту ім. Б. Грінченка
 
Subject Confucius; Lun Yui («Conversations and judgements»); Confucianism; politics; religion; the ruler; moral education; the teaching; the Great Teacher; a noble man;China
Конфуций; Лунь Юй («Беседы и суждения»); конфуцианство; политика; религия; правитель; нравственное воспитание; учение; Великий Учитель; благородный муж; Китай; КНР
Конфуцій; Лунь Юй («Бесіди та судження»); конфуціанство; політика; релігія; правитель; моральне виховання; вчення; Великий Вчитель; благородний муж
 
Description This paper investigation  the relationship of the contemporary socio-cultural policy in China with the pedagogical ideas of Confucius on education of worthy citizens. Revealed the views of outstanding thinker about formation of the human person, their relationship with the environment and the state.
В статье показана связь современной общественно-культурной политики Китая с педагогическими идеями Конфуция по воспитанию достойных граждан. Раскрыты взгляды выдающегося мыслителя на формирование личности человека, его отношений с окружающей средой и государством.
У статті висвітлено зв’язок сучасної суспільно-культурної політики Китаю з педагогічними ідеями Конфуція щодо виховання достойних громадян. Розкрито погляди видатного мислителя на формування особистості людини, її стосунків з довкіллям і державою.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-06-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112
 
Source Освітологічний дискурс; № 2 (6) (2014); 118-127
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/112/116
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/112/29
 
Rights ##submission.copyrightStatement##