THE PERSONALITY OF THE DIRECTOR OF THE SCHOOL AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC DISCOURSE (60-80's XX CENTURY)
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
THE PERSONALITY OF THE DIRECTOR OF THE SCHOOL AS A SUBJECT OF SCIENTIFIC DISCOURSE (60-80's XX CENTURY)
ЛИЧНОСТЬ ДИРЕКТОРА ШКОЛЫ КАК ПРЕДМЕТ НАУЧНОГО ДИСКУРСА (60-80-ТІ РР. ХХ СТ.) ОСОБИСТІСТЬ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ ЯК ПРЕДМЕТ НАУКОВОГО ДИСКУРСУ (60-80-ТІ РР. ХХ СТ.) |
|
Creator |
Zadorozhna-Knyagnitska, Leninа V.; Маріупольський державний університет
|
|
Subject |
functions of the head of the school; management of educational institutions; Lenin's leadership style; manager’s skill; the components of management skill
функции руководителя школы; управление учебным заведением; ленинский стиль руководства; мастерство руководителя; составляющие управленческого мастерства функції керівника школи; управління навчальним закладом; ленінський стиль керівництва; майстерність керівника; складові управлінської майстерності |
|
Description |
In the article the views of the scientists on the identity of the head of the educational institution, the nature and components of managerial skills in the period of «developed socialism» (60-80-ies Twentieth century) are considered; normative documents that reveal the requirements for the Director of the school and the content of his leadership are analyzed; «Lenin’s style of management» as the basis of management skills of the head of the institution is described; the results of the analysis of pedagogical works by Russian scientists on the issues of school management are outlined.
В статье рассматриваются взгляды отечественных ученых на личность руководителя заведения образования, сущность и составляющие управленческого мастерства в период «развитого социализма» (60-80-е гг. ХХ ст.); осуществлен анализ нормативных документов, в которых раскрываются требования к директору школы и содержание его руководящей деятельности; охарактеризована сущность «ленинского стиля управления» как основы управленческого мастерства руководителя учебного заведения; изложены результаты анализа педагогических трудов отечественных ученых по вопросам управления учебными заведениями. У статті розглядаються погляди вітчизняних науковців на особистість керівника закладу освіти, сутність та складові управлінської майстерності в період «розвиненого соціалізму» (60-80-ті рр. ХХ ст.); здійснено аналіз нормативних документів, у яких висвітлюються вимоги до директора школи та змісту його керівної діяльності; розкрито сутність «ленінського стилю управління» як основи управлінської майстерності керівника навчального закладу; викладено результати аналізу педагогічних праць вітчизняних науковців з питань управління навчальними закладами та особистості директора школи. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-11-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/172
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4 (8) (2014); 144-155
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/172/166
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|