СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НОВИХ ПІДРУЧНИКІВ КУРСУ «ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ» НА ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НОВИХ ПІДРУЧНИКІВ КУРСУ «ЗАГАЛЬНА ГЕОГРАФІЯ» НА ФОРМУВАННЯ УМІНЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ
THE ORIENTATION OF NEW TEXTBOOKS FROM THE COURSE «GENERAL GEOGRAPHY» IN THE FORMATION OF PUPILS' INDEPENDENT WORK SKILLS НАПРАВЛЕННОСТЬ СОДЕРЖАНИЯ НОВЫХ УЧЕБНИКОВ КУРСА «ОБЩАЯ ГЕОГРАФИЯ» НА ФОРМИРОВАНИЕ УМЕНИЙ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ УЧАЩИХСЯ |
|
Creator |
Sl’oza, Natalia V.; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманов
|
|
Subject |
самостійна робота; самостійність; формування умінь учнів; шкільний підручник; загальна географія
self-study; independence; formation of pupils’ skills; school textbook; general geography самостоятельная работа; самостоятельность; формирование умений учащихся; школьный учебник; общая география |
|
Description |
У статті схарактеризовано сутність та ознаки самостійної роботи школярів у навчально-виховному процесі з географії. Згадано прізвища науковців, які працюють над проблемою та їх результати досліджень. Визначено роль нового шкільного підручника в ефективному формуванні умінь самостійної роботи учнів 6 класу. Схарактеризовано можливості нових навчальних видань з курсу „Загальна географія“ для здійснення учнями самостійної навчальної діяльності та формування умінь до неї за допомогою підручника. Доведено, що новостворений підручник з географії для 6 класу є моделлю, яка відображає цілі, принципи, зміст, технологію навчання загальноосвітньої школи.
This article provides a characteristic of the essence and features of pupil’s independent work in the educational process of geography. The names of scientists working on the problem and the results of their researches are mentioned. The role of a new textbook in the effective formation of 6 Grade pupils’ independent work skills is determined. Author determined possibilities of new educational editions to the course "General Geography" for the implementation independent work activities by pupils and the formation of skills to it with the help of textbook. It is proved that the newly created geography textbook for 6 grade is a model that reflects the goals, principles, content and technology of learning in secondary school. В статье охарактеризована сущность самостоятельной работы учащихся по географии. Названы фамилии ученых, которые работают над этой проблемой та результаты их исследований. Определена роль школьного учебника в эффективном формировании умений самостоятельной работы учащихся 6 класса Рассмотрен потенциал новых учебных изданий по курсу «Общая география» для осуществления учащимися самостоятельной учебной деятельности и формирования умений к ней, используя учебник. Доказано, что новообразованный учебник по географии для 6 класса является моделью, которая отображает цели, принципы, содержание, технологию обучения общеобразовательной школы. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-02-19
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/188
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 215-228
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/188/199
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|