Запис Детальніше

HISTORICAL AND PEDAGOGICAL PREDICTORS OF INNOVATION ACTIVITIES IN EDUCATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title HISTORICAL AND PEDAGOGICAL PREDICTORS OF INNOVATION ACTIVITIES IN EDUCATION
ИСТОРИКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПРЕДПОСЫЛКИ ВОЗНИКНОВЕНИЯ ИННОВАЦИОННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В ОБРАЗОВАНИИ
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТІ
 
Creator Kozak, Liudmyla V.; Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Subject historical experience; innovation; innovation; innovation in education
исторический опыт; инновация; новаторство; инновационная деятельность в образовании
історичний досвід; інновація; новаторство; інноваційна діяльність в освіті
 
Description The article examines the historical and pedagogical prerequisites of development and innovation in education. The analyses of historical and innovative educational ideas that are relevant in the present conditions modernize our education.
В статье рассмотрены историко-педагогические предпосылки возникновения и развития инновационной деятельности в образовании. Осуществлен анализ инновационных историко-педагогических идей, актуальных в современных условиях модернизации отечественного образования.
У статті розглянуто історико-педагогічні передумови виникнення і розвитку інноваційної діяльності в освіті. Здійснено аналіз іноваційних історико-педагогічних ідей, актуальних у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-12-09
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/185
 
Source Освітологічний дискурс; № 4 (8) (2014); 156-171
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/185/179
 
Rights ##submission.copyrightStatement##