ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ФЕНОМЕНОЛОГІЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PHENOMENOLOGY PRESERVE THE HEALTH OF FUTURE TEACHERS TO PROFESSIONAL ACTIVITIES UNDER HIGHER EDUCATION ЗДОРОВЬЕСОХРАНЯЮЩАЯ ФЕНОМЕНОЛОГИЯ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В УСЛОВИЯХ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ |
|
Creator |
Pobyrchenko, Neonyla A.; Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
феноменологія; синергія; здоров’я; наукові ідеї; діяльність учіння; майбутній викладач; вища освіта; цілісність психології і педагогіки як вид професійної діяльності
phenomenology; synergy; health; scientific ideas; learning activities; future teacher; higher education; integrity psychology and pedagogy as a form of professional activity феноменология; синергия; здоровье; научные идеи; деятельность учения; будущий преподаватель; высшее образование; целостность психологии и педагогики как вид профессиональной деятельности |
|
Description |
У статті розглядаються наукові ідеї впровадження феноменології здоров’я у практику розвитку готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти; здоров’язбережувальну феноменологію представлено як формально незалежну самоосвітню діяльність студентів – учіння; діяльність учіння студентів рекомендовано досліджувати як здоров’язбережувальне новоутворення в розвитку готовності студентів синергувати феноменологічні функції здоров’я; розкрито реально діючі функції психологічних і педагогічних знань, умінь і навичок, спрямованих на охорону здоров’я як наукового засобу формування цілісності психолого-педагогічної професійної діяльності майбутнього викладача.
In the article the scientific ideas of phenomenology implementation in practice of the health of future teachers to the profession in terms of higher education; phenomenology health preservation formally presented as independent activities of self education students - learning; S students learning activities recommended to investigate how tumor preserve health in developing students' readiness synerhuvaty phenomenological features of health; series actually operating functions of psychological and pedagogical knowledge and skills aimed at health care as a means of forming scientific integrity psycho-pedagogical professional activity of the future teacher. В статье рассматриваются научные идеи внедрения феноменологии здоровья в практику развития готовности будущих преподавателей к профессиональной деятельности в условиях высшего образования; здоровьесохраняющую феноменологию представлено как формально независимую самообразовательную деятельность студентов - учения; деятельность учения студентов рекомендуется исследовать как здоровьесохраняющее новообразование в развитии готовности студентов синергировать феноменологические функции здоровья; раскрыты реально действующие функции психологических и педагогических знаний, умений и навыков, направленных на охрану здоровья как научного средства формирования целостности психолого-педагогической профессиональной деятельности будущего преподавателя. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/321
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 158-165
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/321/262
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|