THE TOOLS OF OPTOMISATIOM THE SELF-STYDY WITH THE PHILOLOGY STUDENTS
Освітологічний дискурс
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															THE TOOLS OF OPTOMISATIOM THE SELF-STYDY WITH  THE PHILOLOGY STUDENTS
					 СРЕДСТВА ОПТИМИЗАЦИИ САМОССТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ-ФИЛОЛОГОВ ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ  | 
		|
| Creator | 
															Koknova, Tetyana A.; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", м.Старобільськ, Луганська обл.
					 | 
		|
| Subject | 
															learning strategy; self-study; philology students
					 учебная стратегия; самостоятельная работа; студенты-филологи навчальна стратегія; самостійна робота; студенти-філологи  | 
		|
| Description | 
															The article reveals ways of optimization of the self-study while teaching the prospective philologists'; the essence of the independent work with the students during training in the high school is highlighted; the training strategies for students are defined in the performance of the self-study; types of control are characterized during the  self-study that can orient lectures of the specialized disciplines to implement pedagogical innovations in the training of philology students.
					 В статье раскрыты пути оптимизации самостоятельной работы в ходе подготовки будущих филологов; раскрыта сущность самостоятельной работы со студентами во время обучения в ВУЗ; определена учебная стратегия для студентов, при выполнении самостоятельной работы; охарактеризованы виды контроля при проведении самостоятельной работы, которые ориентируют преподавателей профильных дисциплин на внедрение педагогических инноваций в системе подготовки студентов-филологов. У статті розкриті шляхи оптимізації самостійної роботи у ході підготовки майбутніх філологів; розкрито сутність самостійної роботи зі студентами під час навчання у ВНЗ; визначено навчальну стратегію для студенті, під час виконання самостійної роботи; охарактеризовані види контролю під час проведення самостійної роботи, які орієнтують викладачів профільних дисциплін на впровадження педагогічних інновацій у системі підготовки студентів-філологів.  | 
		|
| Publisher | 
															Київський університет імені Бориса Грінченка
					 | 
		|
| Contributor | 
															—
					 — —  | 
		|
| Date | 
															2015-02-19
					 | 
		|
| Type | 
															info:eu-repo/semantics/article
					 info:eu-repo/semantics/publishedVersion —  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/181
					 | 
		|
| Source | 
															Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 125-134
					 2312-5829  | 
		|
| Language | 
															ukr
					 | 
		|
| Relation | 
															http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/181/191
					 http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/181/63  | 
		|
| Rights | 
															##submission.copyrightStatement##
					 —  | 
		|