Запис Детальніше

THE TOOLS OF OPTOMISATIOM THE SELF-STYDY WITH THE PHILOLOGY STUDENTS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title THE TOOLS OF OPTOMISATIOM THE SELF-STYDY WITH THE PHILOLOGY STUDENTS
СРЕДСТВА ОПТИМИЗАЦИИ САМОССТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ-ФИЛОЛОГОВ
ЗАСОБИ ОПТИМІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
 
Creator Koknova, Tetyana A.; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", м.Старобільськ, Луганська обл.
 
Subject learning strategy; self-study; philology students
учебная стратегия; самостоятельная работа; студенты-филологи
навчальна стратегія; самостійна робота; студенти-філологи
 
Description The article reveals ways of optimization of the self-study while teaching the prospective philologists'; the essence of the independent work with the students during training in the high school is highlighted; the training strategies for students are defined in the performance of the self-study; types of control are characterized during the  self-study that can orient lectures of the specialized disciplines to implement pedagogical innovations in the training of philology students.
В статье раскрыты пути оптимизации самостоятельной работы в ходе подготовки будущих филологов; раскрыта сущность самостоятельной работы со студентами во время обучения в ВУЗ; определена учебная стратегия для студентов, при выполнении самостоятельной работы; охарактеризованы виды контроля при проведении самостоятельной работы, которые ориентируют преподавателей профильных дисциплин на внедрение педагогических инноваций в системе подготовки студентов-филологов.
У статті розкриті шляхи оптимізації самостійної роботи у ході підготовки майбутніх філологів; розкрито сутність самостійної роботи зі студентами під час навчання у ВНЗ; визначено навчальну стратегію для студенті, під час виконання самостійної роботи; охарактеризовані види контролю під час проведення самостійної роботи, які орієнтують викладачів профільних дисциплін на впровадження педагогічних інновацій у системі підготовки студентів-філологів.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/181
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 125-134
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/181/191
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/181/63
 
Rights ##submission.copyrightStatement##