Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ФОРМИРОВАНИЕ ГНОСТИЧЕСКИХ УМЕНИЙ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ГУМАНИТАРНЫХ ДИСЦИПЛИН СРЕДСТВАМИ ИНФОРМАЦИОННО КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
FORMING COGNITIVE SKILLS OF PROSPECTIVE TEACHERS OF THE HUMANITIES USING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
 
Creator Zymovets, Olena A.; Житомирский государственный университет имени Ивана Франко
 
Subject професійна підготовка; гностичні уміння; майбутні вчителі; гуманітарні дисципліни; інформаційно-комунікаційні технології; інформаційне суспільство
профессиональная подготовка; гностические умения; будущие учителя; гуманитарные дисциплины; информационно-коммуникационные технологии; информационное общество
professional training; cognitive skills; prospective teachers; the Humanities; Information and Communication Technologies; Information Society
 
Description У статті розглядається проблема формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Автор надає визначення гностичних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнює склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначається роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та пропонується система вправ, спрямованих на їх формування з використанням ІКТ, в рамках розробленого автором спецкурсу «Використання ІКТ у професійній діяльності вчителів гуманітарних дисциплін».
В статье рассматривается проблема формирования гностических умений будущих учителей гуманитарных дисциплин в условиях информационного общества. Автор приводит определение гностических умений учителей гуманитарных дисциплин и уточняет состав данных умений с учетом требований информационного общества. Определяется роль информационно-коммуникационных технологий в процессе формирования гностических умений будущих учителей гуманитарных дисциплин и предлагается система упражнений, направленных на их формирование с использованием ИКТ, в рамках разработанного автором спецкурса «Использование ИКТ в профессиональной деятельности учителей гуманитарных дисциплин».
The article deals with the problem of formation of prospective humanitarian teachers’ cognitive skills in the Information Society. The author defines cognitive skills of prospective teachers of the Humanities, specifies the types of these skills taking into consideration the requirements of the Information Society and focuses on the role of Information and Communication Technologies in the process of their formation. The author suggests the system of ICT-oriented tasks for the formation of cognitive skills of prospective humanitarian teachers and gives a sample task from the specialized course “Using ICT in the Professional Activity of Prospective Teachers of the Humanities”.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-06-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/271
 
Source Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 112-126
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/271/247
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/271/103
 
Rights ##submission.copyrightStatement##