ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОМИСЛОВОЇ ОСВІТИ ГАЛИЧИНИ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ КІНЦЯ ХІХ СТОЛІТТЯ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОМИСЛОВОЇ ОСВІТИ ГАЛИЧИНИ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ КІНЦЯ ХІХ СТОЛІТТЯ
BACKGROUNDS OF FORMATION OF INDUSTRIAL ARTS EDUCATION OF GALICIA IN HISTORICAL AND PEDAGOGICAL CONTEXT THE END OF XIX CENTURY ПРЕДПОСЫЛКИ СТАНОВЛЕНИЯ ХУДОЖЕСТВЕННО-ПРОМЫШЛЕННОГО ОБРАЗОВАНИЯ ГАЛИЧИНЫ В ИСТОРИКО-ПЕДАГОГИЧЕСКОМ КОНТЕКСТЕ КОНЦА ХІХ СТОЛЕТИЯ |
|
Creator |
Synyshyn, Lily O.; ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» |
|
Subject |
соціально-економічні; організаційно-педагогічні; естетико-культурні передумови; художньо-промислова освіта; художньо-промислові навчальні заклади; становлення художньо-промислової освіти
socio-economic; organizational and educational; aesthetic and cultural background; art and industrial education; art and industrial schools; the emergence of artistic and industrial education социально-экономические; организационно-педагогические, эстетико-культурные предпосылки; художественно-промышленное образование; художественно-промышленные учебные заведения; становление художественно-промышленного образования |
|
Description |
У розвідці висвітлено та обґрунтовано передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття. Художньо-промислова освіта розглядається як інтегроване явище, що являє собою результат соціально-культурного досвіду людей, що підлягає засвоєнню світоглядних позицій. За результатами вивчення теоретичних джерел, матеріалів, що зберігаються у фондах архівів з’ясовано вплив соціально-економічних, організаційно-педагогічних, естетико-культурних передумов на розроблення змісту художньо-промислової освіти, розвиток мережі художньо-промислових навчальних закладів у визначених територіальних і хронологічних межах, особливості підготовки педагогічних кадрів для цих навчальних закладів, взаємозв’язки між станом художньо-промислової освіти та соціально-економічними, культурними викликами того часу. У статті розкрито особливості функціонування Львівської художньо-промислової школи як культурного та освітнього осередку художньо-промислової освіти Галичини у кінці ХІХ століття в умовах міжкультурного середовища європейського взірця.
In exploration highlights and reasonable conditions becoming art-industrial education in Galicia historical and pedagogical context of the late nineteenth century. Industrial Arts Education is seen as an integrated phenomenon that is the result of social and cultural experiences of people subject to assimilation worldview. Following the completion of theoretical sources, materials stored in the collections of archives, the influence of socio-economic, organizational, educational, aesthetic and cultural conditions to develop the content of artistic and industrial education, the development of networks of artistic and industrial schools in certain territorial and chronological limits, especially the training of teachers for these schools, the relationship between the state of art and industrial education, social, economic and cultural challenges of the time are found. The article deals with the peculiarities of the Lviv Art and Industrial School as a cultural and educational center of art and industrial education Galicia in the late nineteenth century in terms of European models of intercultural environment. В статье освещены и обоснованны предпосылки становления художественно-промышленного образования Галичины (Галиции) в историко-педагогическом контексте конца XIX века. Художественно-промышленное образование рассматривается как интегрированное явление, представляющее собой результат социально-культурного опыта людей и усвоения мировоззренческих позиций. По результатам изучения теоретических источников, материалов, хранящихся в фондах архивов, выяснено влияние социально-экономических, организационно-педагогических, эстетико-культурных предпосылок на разработку содержания художественно-промышленного образования, развитие сети художественно-промышленных учебных заведений в указанных территориальных и хронологических рамках, подготовку педагогических кадров для этих учебных заведений; отображено влияние социально-экономических вызовов того времени на развитие художественно-промышленного образования. В статье раскрыты особенности функционирования Львовской художественно-промышленной школы как центра художественно-промышленного образования Галичины (конец XIX века) в условиях межкультурной среды европейского образца. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/300
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 207-217
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/300/275
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/300/112 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|