Педагогічна освіта і Болонський процес
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічна освіта і Болонський процес
Pedagogical education and Bologna process |
|
Creator |
Барвінський, Анатолій Олександрович
Barvinskyi, Anatolii Oleksandrovych Барвинский, Анатолий Александрович |
|
Subject |
формальна освіта
реальна освіта енциклопедизм знань евристика энциклопедизм знаний творчество эвристика superficial education real education encyclopedic learning heuristics creativity |
|
Description |
В статті аналізується ряд проблем, пов’язаних з модернізацією вищої педагогічної освіти в рамках Болонського процесу. Автор приходить до висновку, що ті заходи, які були зроблені вищою школою України в останні роки з метою входження до Болонської системи, поки що носять зовнішній, формальний характер. На черзі стоять завдання більш глибоких перетворень, зокрема перегляду змістовної сторони освітнього процесу, головними напрямками чого має стати стандартизація навчання та наближення його до життєвої і професійної практики майбутніх спеціалістів. // Русск. версия: В статье анализируется ряд проблем, связанных с модернизацией высшего педагогического образования в рамках Болонского процесса. Автор приходит к выводу, что меры, предпринятые высшей школой Украины в последние годы с целью вхождения в Болонскую систему, пока что носят внешний, формальный характер. На очереди стоят задачи более глубоких преобразований, как то, пересмотр содержательной стороны учебного процесса, главными направлениями чего должны стать стандартизация образования, приближение его к жизненной и профессиональной практике будущих специалистов.
The article touches upon the problems that concern High pedagogical education modernization with the Bologna process framework. The author comes to conclusion that in recent years the arrangement undertaken by Ukrainian High school aiming the Bologna system integration is formal and superficial. These steps have to be deeper transformation such as educational process intensional side revision; its main direction must be education standardization, approaching to professional practice and every day needs of future specialists. |
|
Publisher |
Видавництво СумДПУ ім. А.С.Макаренка
|
|
Date |
2011-01-05T11:56:38Z
2011-01-05T11:56:38Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барвінський, А.О. Педагогічна освіта і Болонський процес [Текст] /А.О. Барвінський // Журнал «Філософія науки: традиції та інновації». Серія Філософські науки. — 2011. — №1(3). — С. 121-129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2466 |
|
Language |
uk
|
|