Запис Детальніше

Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці
 
Creator Вурста, Сергій Юрійович
Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Вурста, Сергей Юрьевич
Vursta, Serhii Yuriiovych
 
Subject фрактальні ландшафти
фрактальний шум
текстури
шейдери
фрактальные ландшафты
фрактальный шум
текстура,
шейдеры
fractal landscapes
fraktal noise
textures
sheyders
 
Description В даному проекті розроблений програмний додаток "Фрактальні ландшафти" для генерування 3D ландшафтів за допомогою алгоритму «Фрактального шуму», та з метою демонстрації можливостей цього алгоритму, бібліотеки OpenGL і візуальної бібліотеки GLScene(із завдатком ігрового ядра) по побудові ландшафту.
Для студентів, магістрантів і аспірантів факультету
Кібернетики МЕГУ.
Мета даної наукової роботи полягає у пошуку способу легкого подання складних неевклідових об`єктів, образи яких дуже схожі на природні.
В даному проекті розроблений програмний додаток "Фрактальні ландшафти" для генерування 3D ландшафтів за допомогою алгоритму «Фрактального шуму», та з метою демонстрації можливостей цього алгоритму, бібліотеки OpenGL і візуальної бібліотеки GLScene(із завдатком ігрового ядра) по побудові ландшафту.
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Date 2011-01-27T08:09:17Z
2011-01-27T08:09:17Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Вурста С.Ю., Літнарович Р.М. Побудова фрактальних поверхонь в комп’ютерній графіці. МЕГУ, Рівне, 2010,-250 с.
УДК 681.3
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2726
 
Language uk