Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
|
|
Creator |
Літнарович, Руслан Миколайович
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych Литнарович, Руслан Николаевич |
|
Subject |
наукова школа
проблемне навчання педагогічний експеримент базова дисципліна научная школа проблемное обучение педагогический эксперимент базовая дисциплина scientific school problem studies pedagogical experiment base discipline |
|
Description |
Мета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не мають за плечими Наукової школи. Базовими принципами створення наукової школи є: 1. Наявність високопрофесіонального професорсько-викладацького складу. 2. Застосування сучасних технологій і методик професійної освіти. 3. Використання математичних методів досліджень. 4. Розробка методів математичної статистики на основі інформаційних технологій Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука |
|
Publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
|
|
Date |
2011-01-28T09:39:51Z
2011-01-28T09:39:51Z 2009 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти [Текст] : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Літнарович Руслан Миколайович. - Рівне, 2009. - 384 с.
УДК 378.147:001.891.57 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733 |
|
Language |
uk
|
|