Запис Детальніше

Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти
 
Creator Літнарович, Руслан Миколайович
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Литнарович, Руслан Николаевич
 
Subject наукова школа
проблемне навчання
педагогічний експеримент
базова дисципліна
научная школа
проблемное обучение
педагогический эксперимент
базовая дисциплина
scientific school
problem studies
pedagogical experiment
base discipline
 
Description Мета даної дисертації- встановити рівень наукової школи на рівні докторської дисертації. Адже лише признання науковою спільнотою представлену докторську дисертацію на рівні вченого звання доктора наук
автоматично призводить до признання наукової школи. Кожна наукова школа повинна відповідати рівню доктора наук. Якщо немає рівня доктора наук, то немає і наукової школи. Хоча є дуже багато докторів наук, які не
мають за плечими Наукової школи.
Базовими принципами створення наукової школи є:
1. Наявність високопрофесіонального професорсько-викладацького складу.
2. Застосування сучасних технологій і методик професійної освіти.
3. Використання математичних методів досліджень.
4. Розробка методів математичної статистики на основі інформаційних технологій
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Date 2011-01-28T09:39:51Z
2011-01-28T09:39:51Z
2009
 
Type Thesis
 
Identifier Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні аспекти і базові принципи функціонування наукової школи в рамках професійної освіти [Текст] : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Літнарович Руслан Миколайович. - Рівне, 2009. - 384 с.
УДК 378.147:001.891.57
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2733
 
Language uk