Запис Детальніше

Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.
 
Creator Павленко, Руслан Миколайович
Літнарович, Руслан Миколайович
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Литнарович, Руслан Николаевич
Павленко, Руслан Николаевич
Pavlenko, Ruslan Mykolaiovych
 
Subject математична модель
базова дисципліна
наукова школа
метод Монте Карло
математическая модель
базовая дисциплина
научная школа
метод Монте Карло
mathematical model
base discipline
scientific school
method of Monte Karlo
 
Description На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів.
В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі.
Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монте Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику.
Для студентів і аспірантів педагогічних вузів.
On the basis of results of pedagogical experiment the mathematical model of dependence of quality of handing over is built to examination in the ball system on the scale of ECST (Y) and results of questionnaire of students after handing over to examination (X1,X2,X3,X4,X5,X6,X7,X8) as multiple regression on the method of leastsquares.
Middle quadratic errors which over are brought to set rationed are generated in this work, the disfigured model is built, counterbalanced on the method of leastsquares. There are more credible values of coefficients And multiple regression of approximating mathematical model.
The estimation of exactness is done and summarizings are given conclusions. The method of statistical tests of Monte Karlo is applied enabled to conduct large-scale researches and collect large statistics.
For students and graduate students of pedagogical institutes of higher.
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Date 2011-01-29T14:38:31Z
2011-01-29T14:38:31Z
2010
 
Type Book
 
Identifier Павленко Р. М. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом статистичних випробувань Монте Карло. Множинний регресійний аналіз . Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М. Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2010, -86 с.
УДК 519.876.5
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2739
 
Language uk