Запис Детальніше

Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання.

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання.
 
Creator Павленко, Руслан Миколайович
Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
Павленко, Руслан Николаевич
Pavlenko, Ruslan Mykolaiovych
 
Subject імітаційне моделювання
базова дисципліна
наукова школа
метод Монте Карло
имитационное моделирование
базовая дисциплина
научная школа
метод Монте Карло
imitation design
base discipline
scientific school
method of Monte Karlo
 
Description На основі результатів педагогічного експерименту побудована математична модель залежності якості здачі екзамену у бальній системі по шкалі EСST (У) і результатів анкетування студентів після здачі екзамену (Х1,Х2,Х3,Х4,Х5,Х6,Х7,Х8) у вигляді множинної регресії по способу найменших квадратів.
В даній роботі генеруються середні квадратичні похибки, які приводяться до заданих нормованих, будується спотворена модель, зрівноважується по способу найменших квадратів. Знаходяться ймовірніші значення коефіцієнтів А множинної регресії апроксимуючої математичної моделі.
Робиться оцінка точності і даються узагальнюючі висновки. Застосований метод статистичних випробовувань Монт嬬¬¬¬–Карло дав можливість провести широкомасштабні дослідження і набрати велику статистику.
Для студентів і аспірантів педагогічних вузів.
Ключові слова: математична модель, базова дисципліна, якість.
On the basis of results of pedagogical experiment the mathematical model of dependence of quality of handing over is built to examination in the ball system on the scale of ECST (Y) and results of questionnaire of students after handing over to examination (X1,X2,X3,X4,X5,X6,X7,X8) as multiple regression on the method of leastsquares.
Middle quadratic errors which over are brought to set rationed are generated in this work, the disfigured model is built, counterbalanced on the method of leastsquares. There are more credible values of coefficients And multiple regression of approximating mathematical model.
The estimation of exactness is done and summarizings are given conclusions. The method of statistical tests of Monte Karlo is applied enabled to conduct large-scale researches and collect large statistics.
For students and graduate students of pedagogical institutes of higher.
Key words: mathematical model, base discipline, quality
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Date 2011-01-29T14:40:25Z
2011-01-29T14:40:25Z
2011
 
Type Masters thesis
 
Identifier Павленко Р. М.. Побудова і дослідження математичної моделі якості засвоєння базової дисципліни методом імітаційного моделювання. Модель ІН 91М – 14.Науковий керівник Р.М.Літнарович. МЕГУ, Рівне, 2011, -119 с.
УДК 519.876.5
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2740
 
Language uk