Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.
|
|
Creator |
Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych |
|
Subject |
основи
теоретико-методологічні базова дисципліна наукова школа основы теоретико-методологические базовая дисциплина научная школа bases theoretico-methodological base discipline scientific school |
|
Description |
Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи- сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє. Явление, которое зависит от многих факторов, можно опи- сать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимосвязь уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогічної модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее Phenomenon which depends on many factors, it is possible opi- sati by multiple regression. Probing vzae-mozv’yazok levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building stokha-stichniy connection between them and finding out adequacy of the built математико-педагогічної model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future. Після проведення екзаменаційної сесії студенти провели експертну оцінку і була отримана зведена таблиця за результатами анкетування. Даний базовий курс вивчало 38 студентів. Це дало змогу провести аналіз педагогічного експери-менту на основі вивчення множинної регресії для коригу-вання і оптимального розподілу матеріалу та більш деталь-ного і повного представлення педагогічної ситуації, що складалася в процесі вивчення базового курсу. Зрозуміло, що всі процеси дидактики розглядалися у взаємозв’язку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука |
|
Publisher |
Міжнародний екониміко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
|
|
Date |
2011-02-08T08:03:15Z
2011-02-08T08:03:15Z 2009 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5 [Текст] // Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2009. - 100 с.
ББК 74.5 Л 64 УДК 519.876.5 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807 |
|
Language |
uk
|
|