Запис Детальніше

Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5.
 
Creator Літнарович, Руслан Миколайович
Литнарович, Руслан Николаевич
Litnarovych, Ruslan Mykolaiovych
 
Subject основи
теоретико-методологічні
базова дисципліна
наукова школа
основы
теоретико-методологические
базовая дисциплина
научная школа
bases
theoretico-methodological
base discipline
scientific school
 
Description Явище, яке залежить від багатьох факторів, можна опи-
сати за допомогою множинної регресії. Дослідивши взаємозв’язок рівнів засвоєння знань студентів і ступенів абстракції у досліджуваному семестрі, побудувавши стохастичний зв’язок між ними і з’ясувавши адекватність побудованої математико-педагогічної моделі на основі отриманих даних , цілком можливо з деякою вірогідністю прогнозувати майбутнє.
Явление, которое зависит от многих факторов, можно опи-
сать с помощью множественной регрессии. Исследовав взаимосвязь уровней усвоения знаний студентов и степеней абстракции в исследуемом семестре, построив стохастическую связь между ними и выяснив адекватность построенной математико-педагогічної модели на основе полученных данных, весьма возможно с некоторой достоверностью прогнозировать будущее
Phenomenon which depends on many factors, it is possible opi-
sati by multiple regression. Probing vzae-mozv’yazok levels of mastering of knowledges of students and degrees of abstraction in the probed semester, building stokha-stichniy connection between them and finding out adequacy of the built математико-педагогічної model on the basis of findings, very possibly with some authenticity to forecast the future.
Після проведення екзаменаційної сесії студенти провели експертну оцінку і була отримана зведена таблиця за результатами анкетування. Даний базовий курс вивчало 38 студентів.
Це дало змогу провести аналіз педагогічного експери-менту на основі вивчення множинної регресії для коригу-вання і оптимального розподілу матеріалу та більш деталь-ного і повного представлення педагогічної ситуації, що складалася в процесі вивчення базового курсу. Зрозуміло,
що всі процеси дидактики розглядалися у взаємозв’язку.
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Publisher Міжнародний екониміко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука
 
Date 2011-02-08T08:03:15Z
2011-02-08T08:03:15Z
2009
 
Type Book
 
Identifier Літнарович Р.М. Теоретико-методологічні основи побудови математичної моделі базової дисципліни в рамках роботи наукової школи. Частина 5 [Текст] // Р.М. Літнарович // МЕГУ. - 2009. - 100 с.
ББК 74.5
Л 64
УДК 519.876.5
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2807
 
Language uk