Запис Детальніше

Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу
 
Creator Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
 
Subject механізм управління
інноваційний маркетинг
проектне управління
об’єкти управління
механизм управления
инновационный маркетинг
проектное управление
объекты управления
management mechanism
innovative marketing
project management
facilities management
 
Description Удосконалено елементи механізму управління підприємством на основі концепції
інноваційного маркетингу в частині складу і структуризації завдань на оперативному і
стратегічному рівнях управління, порядку взаємодії суб’єктів управління та взаємозалежності
об’єктів управління на цих рівнях, пріоритетності методів управління. Запропоновано
впровадження інтегративної функції управління маркетинговою та інноваційною діяльністю, що
дозволяє підвищити якість управління підприємством.
Усовершенствовано элементы механизма управления предприятием на основе концепции
инновационного маркетинга в составе и структуризации заданий на оперативном и
стратегическом уровнях управления, порядка взаимодействия субъектов управления и
взаимозависимости объектов управления на этих уровнях, приоритетности методов
управления. Предложено внедрение интегративной функции управления маркетинговой и
инновационной деятельностью, которая разрешает повысить качество управления
предприятием.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-14T09:27:34Z
2011-02-14T09:27:34Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко, Н.С. Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 42-47.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2904
 
Language uk