Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу
|
|
Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna |
|
Subject |
механізм управління
інноваційний маркетинг проектне управління об’єкти управління механизм управления инновационный маркетинг проектное управление объекты управления management mechanism innovative marketing project management facilities management |
|
Description |
Удосконалено елементи механізму управління підприємством на основі концепції інноваційного маркетингу в частині складу і структуризації завдань на оперативному і стратегічному рівнях управління, порядку взаємодії суб’єктів управління та взаємозалежності об’єктів управління на цих рівнях, пріоритетності методів управління. Запропоновано впровадження інтегративної функції управління маркетинговою та інноваційною діяльністю, що дозволяє підвищити якість управління підприємством. Усовершенствовано элементы механизма управления предприятием на основе концепции инновационного маркетинга в составе и структуризации заданий на оперативном и стратегическом уровнях управления, порядка взаимодействия субъектов управления и взаимозависимости объектов управления на этих уровнях, приоритетности методов управления. Предложено внедрение интегративной функции управления маркетинговой и инновационной деятельностью, которая разрешает повысить качество управления предприятием. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-14T09:27:34Z
2011-02-14T09:27:34Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко, Н.С.
Механізм управління підприємством на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко
// Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 42-47.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2904 |
|
Language |
uk
|
|