Запис Детальніше

Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку
 
Creator Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
 
Subject залучення
типи залучення
рівень залучення
вовлеченность
типы вовлеченности
уровень вовлеченности
involvement
types of involvement
level of involvement
 
Description В роботi дослiджено пiдходи до визначення поняття залучення, розглянуто та класифiковано основнi його типи, проаналiзовано ключовi методики оцiнки рiвня залучення кiнцевих споживачiв, розроблено послiдовнiсть етапiв для визначення рiвня залучення органiзацiйних споживачiв, пiдготовлено основу для факторної оцiнки рiвня залучення органiзацiйних споживачiв та запропоновано сценарiй аналiзу рiвня залучення i пiдбору необхiдних дiй для його коригування.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-14T09:13:29Z
2011-02-14T09:13:29Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Прокопенко, О.В. Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 70-81.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902
 
Language uk