Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку
|
|
Creator |
Прокопенко, Ольга Володимирівна
Прокопенко, Ольга Владимировна Prokopenko, Olha Volodymyrivna |
|
Subject |
залучення
типи залучення рівень залучення вовлеченность типы вовлеченности уровень вовлеченности involvement types of involvement level of involvement |
|
Description |
В роботi дослiджено пiдходи до визначення поняття залучення, розглянуто та класифiковано основнi його типи, проаналiзовано ключовi методики оцiнки рiвня залучення кiнцевих споживачiв, розроблено послiдовнiсть етапiв для визначення рiвня залучення органiзацiйних споживачiв, пiдготовлено основу для факторної оцiнки рiвня залучення органiзацiйних споживачiв та запропоновано сценарiй аналiзу рiвня залучення i пiдбору необхiдних дiй для його коригування.
|
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-02-14T09:13:29Z
2011-02-14T09:13:29Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прокопенко, О.В. Оцінка рівня залучення організаційних споживачів у процес ухвалення рішення про покупку [Текст] / О.В. Прокопенко, М.Ю. Троян // Механізм регулювання економіки. — 2009. — №3, Т.2. — С. 70-81.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2902 |
|
Language |
uk
|
|