Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів
 
Creator Нагорний, Євген Ігорович
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
 
Subject види та рівні новизни
фактори новизни
новий товар
виды и уровни новизны
факторы новизны
новый товар
types and levels of novelty
factors of novelty
new product
 
Description У статті розглянуті основні підходи науковців до розрахунку рівня новизни товару, зазначені
основні недоліки з якими можна зіткнутися під час його розрахунку. Запропонований авторський
методичний підхід, що дозволить визначити рівень новизни товару.
В статье рассмотрены основные подходы ученых к подсчету уровня новизны товара,
приведены основные проблемы, с которыми можно столкнуться во время расчета. Предложен
авторский методический подход, который позволит определить уровень новизны товара.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-02-14T09:48:20Z
2011-02-14T09:48:20Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Нагорний, Є.І. Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів [Текст] / Є.І. Нагорний // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 48-58.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2906
 
Language uk